Edwin Valent vertrekt bij SBS
- Media
- 30 okt 2013 @ 10:13
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieOnlinePersonalia
- 30 okt 2013 @ 10:13
- Redactie Media
Creatief Directeur Edwin Valent is onverwacht opgestapt bij SBS. De oorzaak is volgens SBS een ‘verschil van inzicht over het te voeren nieuwe beleid’. Valent was aangetrokken voor een nieuwe afdeling Creatie. Hij was ruim anderhalf jaar in dienst van SBS.
Valent zou zich onder meer bezig houden met conceptontwikkeling, voor onder meer Video-on-Demand, online televisie en second screen. Ook werkte hij mee aan de ontwikkeling van de zender- en programmasites van Net5, SBS 6 en Veronica.
Voor zijn komst naar SBS weerkte Valent als Global Director Branded Content bij LBi, als hoofd Nieuwe Media bij de VARA en als Manager Interactive bij Talpa. Ook heeft hij voor RTL en MTV gewerkt.
In een reactie zegt SBS-directeur Hans Edin: 'De afgelopen periode heeft Edwin Valent voor onze organisatie een belangrijke rol gespeeld in het op de kaart zetten van de afdeling Creatie. Daar zijn wij hem buitengewoon dankbaar voor. Nu deze organisatie staat, is een nieuwe fase aangebroken en zijn wij tot de conclusie gekomen dat SBS een andere koers gaat volgen.'
Valent heeft zelf geen verklaring afgegeven. Wel staat op zijn blog sinds enkele dagen de videoclip 'Farewell, Mona Lisa' van de punkband The Dillinger Escape Plan.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

