Jeroen Mirck versterkt MarketingTribune en Marketingfacts
- Media
- 22 dec 2017 @ 11:39
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OnlineMarketingJournalistiekBloggenMediaMakers
- 22 dec 2017 @ 11:39
- Redactie Media
Journalist Jeroen Mirck komt vanaf januari 2018 fulltime de redacties van MarketingTribune en Marketingfacts versterken. Hij gaat zijn tijd gelijkelijk verdelen over deze twee vaktitels van BBP Media.
Bij MarketingTribune zal hij als redacteur voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de verslaggeving over reclame, media en sponsoring. Bij Marketingfacts gaat hij als contentmanager de blogger-community uitbreiden tot een landelijk kennisplatform voor marketeers.
Jeroen Mirck (46) was voorheen zelfstandig journalist en werkte onder meer voor Emerce, Dirty Science en de afgelopen vier jaar ook voor MarketingTribune. Eerder was hij hoofdredacteur van Quality in Meetings (QM) en carrièretijdschrift Memory Magazine, redacteur van Adformatie en redactiechef van Emerce.
Toonaangevende marketingblog
'Ik schrijf al twee decennia over reclame, marketing en media, maar dit vakgebied gaat nooit vervelen', zegt Mirck. 'De afgelopen vier jaar heb ik als freelancer intensief samengewerkt met de redactie van MarketingTribune. Dat is goed bevallen. Toen BBP Media me het aanbod deed om daarnaast ook de toonaangevende vakblog Marketingfacts onder mijn hoede te nemen, was de keuze snel gemaakt.'
Vanaf januari blijft Mirck voor MarketingTribune goeddeels doen wat hij de afgelopen vier jaar al deed, maar gaat hij daarnaast ook uitvoerig in gesprek en aan de slag met de blogger-community van Marketingfacts. 'Als blogger van het eerste uur kijk ik daarnaar uit. Samen gaan we Marketingfacts klaarstomen voor een nieuwe fase, waarin we nog meer dan voorheen de marketeers aan het platform willen binden.'
Foto: Henk-Jan Winkeldermaat (Punkmedia).
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- BBP Media
- Marketingfacts
- Jeroen Mirck
- Emerce
- MarketingTribune
- Adformatie
- contentmanager
- journalist
- redacteur
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing