Remko Poggenklaas leidt Abovo Media

Remko Poggenklaas leidt Abovo Media
  • Media
  • 5 okt 2018 @ 10:14
  • 15681 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaMediabureau

Remko Poggenklaas is vanaf november de CEO van Abovo Media. De huidige directieleden Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk gaan zich meer richten op het corporate vertegenwoordigen van het mediabureau.

Remko Poggenklaas (45) werkt sinds 2011 bij Abovo Media en is de afgelopen jaren in steeds hogere mate verantwoordelijk geworden voor de operationele bedrijfsvoering. De officiële benoeming van Poggenklaas tot CEO zien Verbeek en Zoutendijk dan ook als een logische stap.

'Remko kent Abovo als geen ander. Hij kent de bedrijfscultuur, de ambitie én hij kent de wegen om te komen tot een organisatie die in staat is in te spelen op de veranderingen in het medialandschap', aldus Kees Verbeek.

Meer tijd voor profilering

Door de benoeming krijgen Verbeek en Zoutendijk de ruimte om zich nog meer te profileren bij huidige en potentiële nieuwe klanten. Marinus Zoutendijk: 'Wij merken dat binnen een veranderend medialandschap het steeds belangrijker wordt de klant bij de hand te nemen en deze wegwijs te maken in dat landschap. Dat vraagt tijd en aandacht. Met deze stap creëren wij die ruimte en verwachten wij een nóg positievere bijdrage te leveren aan de wensen van de klant.'

Poggenklaas: 'Volgend jaar bestaat Abovo Media op de kop af twintig jaar. Het is Kees en Marinus gelukt om in die twintig jaar het bedrijf uit te laten groeien tot het grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland. Een bedrijf met 120 medewerkers dat bovendien excelleert in de mix van online en offline media. Het stokje overnemen van twee van dergelijke boegbeelden is een geweldige eer en ik ben trots op de uitdaging het succes van Abovo Media de komende jaren uit te bouwen.'

Gestart in 1999 als tweemansbedrijf groeide Abovo Media uit tot het naar eigen zeggen grootste onafhankelijke mediabureau met creatie, strategie, full-digital en inkoop voor ruim 1300 klanten, waaronder Corendon, Koopjedeal.nl, Action, Basic-Fit, HG, Primera en alle provincies. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken