Wendy gaat digital first

  • Media
  • 15 jan 2020 @ 12:10
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Uitgeefstrategie

Magazinemerk Wendy (van Dijk) heeft de keuze gemaakt om 'digital first' te gaan. De printmagazines (8 per jaar) verdwijnen dus, op een enkele incidentele special na.

Van Dijk hoopt op deze manier haar doelgroep beter te bereiken. Op de website van haar magazine laat ze weten: 'We willen meer focussen op onze dagelijkse content, omdat we zien dat de groei op online en social media groot is. Bij ons publiek leeft er dus de behoefte om iedere minuut van de dag pakkende verhalen te lezen en goede tips te krijgen. Met strategische partners zijn we in gesprek om dit alles uit te breiden in de komende jaren.' RTL Boulevard viel al eerder op dat het langere tijd niet meer mogelijk is om abonnementen op Wendy af te sluiten.

Eddy Guyt, CEO van 100% Media & Partner Netwerk (uitgever van Wendy), voegt toe: 'Dit is een mooie stap die we samen gaan maken. Op deze manier kunnen we onze partners beter en breder bedienen. Ik ben heel blij dat Wendy en wij zo samen verder gaan in een hopelijk gelukkige en gezonde toekomst.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken