Wendy gaat digital first
- Media
- 15 jan 2020 @ 12:10
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Uitgeefstrategie
- 15 jan 2020 @ 12:10
- Lucas Boon
Magazinemerk Wendy (van Dijk) heeft de keuze gemaakt om 'digital first' te gaan. De printmagazines (8 per jaar) verdwijnen dus, op een enkele incidentele special na.
Van Dijk hoopt op deze manier haar doelgroep beter te bereiken. Op de website van haar magazine laat ze weten: 'We willen meer focussen op onze dagelijkse content, omdat we zien dat de groei op online en social media groot is. Bij ons publiek leeft er dus de behoefte om iedere minuut van de dag pakkende verhalen te lezen en goede tips te krijgen. Met strategische partners zijn we in gesprek om dit alles uit te breiden in de komende jaren.' RTL Boulevard viel al eerder op dat het langere tijd niet meer mogelijk is om abonnementen op Wendy af te sluiten.
Eddy Guyt, CEO van 100% Media & Partner Netwerk (uitgever van Wendy), voegt toe: 'Dit is een mooie stap die we samen gaan maken. Op deze manier kunnen we onze partners beter en breder bedienen. Ik ben heel blij dat Wendy en wij zo samen verder gaan in een hopelijk gelukkige en gezonde toekomst.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing