Velux naar Carat
- Media
- 8 jun 2020 @ 10:13
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Nieuwe klant
- 8 jun 2020 @ 10:13
- Nanny Kuilboer
Na een pitch heeft Velux Groep gekozen voor mediabureau Carat. Het gaat om een internationale samenwerking in 26 landen.
Carat wordt verantwoordelijk voor mediastrategie, -planning & buying van zowel digitale als non-digitale media. Els Wijnstekers, Managing Director Carat Nederland: ‘We kijken erg uit naar de samenwerking met Velux Nederland, omdat we elkaar vinden in de fundamenten van een goede samenwerking; open communicatie, toewijding, gelijkwaardigheid en elkaar uitdagen om de beste resultaten te behalen en deze te vieren. We zijn er trots op dat Velux voor ons heeft gekozen vanwege onze kennis van de markt én omdat we verder kijken dan media-KPI’s door de focus te leggen op de realisatie van de businessdoelstellingen. Het hebben van dezelfde drijfveren en ambitieniveaus zijn de vertrekpunten voor ons partnership.’
Digitale transformatie Velux
Het account komt onder leiding te staan van Gillian Ydema, Group Client Director: ‘We zijn erg enthousiast om aan de slag te gaan met het Nederlandse team van Velux en gezamenlijk de digitale transformatie verder vorm te gaan geven.
‘Velux opereert in bijna alle Europese landen en vanuit een internationale media-aanpak is het een logische stap om met een mediabureau te gaan werken dat net zo internationaal georiënteerd is als wij. Wij kijken ernaar uit onze groeiambities samen met Carat verder in te gaan vullen. Carat heeft ons in de aanloopfase laten zien alle specialismes in huis te hebben. En nog belangrijker, dat er een zeer natuurlijke match is in mentaliteit en het behalen van resultaten. Het elke dag weer een stukje beter willen doen dan gisteren, leren van elkaar en samen verder groeien, zo zullen wij onze samenwerking invulling gaan geven’, vult Peter-Jan Melenhorst, Channel Group Manager van Velux Nederland aan.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ACM akkoord met overname RTL Nederland door DPG Media
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna en De Smurfen zet...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
Laatste Nieuws
- Cupra en Audio Obscura onthullen... 08-07-2025
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers