Velux naar Carat

Velux naar Carat
  • Media
  • 8 jun 2020 @ 10:13
  • 13146 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Na een pitch heeft Velux Groep gekozen voor mediabureau Carat. Het gaat om een internationale samenwerking in 26 landen.

Carat wordt verantwoordelijk voor mediastrategie, -planning & buying van zowel digitale als non-digitale media. Els Wijnstekers, Managing Director Carat Nederland: ‘We kijken erg uit naar de samenwerking met Velux Nederland, omdat we elkaar vinden in de fundamenten van een goede samenwerking; open communicatie, toewijding, gelijkwaardigheid en elkaar uitdagen om de beste resultaten te behalen en deze te vieren. We zijn er trots op dat Velux voor ons heeft gekozen vanwege onze kennis van de markt én omdat we verder kijken dan media-KPI’s door de focus te leggen op de realisatie van de businessdoelstellingen. Het hebben van dezelfde drijfveren en ambitieniveaus zijn de vertrekpunten voor ons partnership.’

Digitale transformatie Velux

Het account komt onder leiding te staan van Gillian Ydema, Group Client Director: ‘We zijn erg enthousiast om aan de slag te gaan met het Nederlandse team van Velux en gezamenlijk de digitale transformatie verder vorm te gaan geven.

‘Velux opereert in bijna alle Europese landen en vanuit een internationale media-aanpak is het een logische stap om met een mediabureau te gaan werken dat net zo internationaal georiënteerd is als wij. Wij kijken ernaar uit onze groeiambities samen met Carat verder in te gaan vullen. Carat heeft ons in de aanloopfase laten zien alle specialismes in huis te hebben. En nog belangrijker, dat er een zeer natuurlijke match is in mentaliteit en het behalen van resultaten. Het elke dag weer een stukje beter willen doen dan gisteren, leren van elkaar en samen verder groeien, zo zullen wij onze samenwerking invulling gaan geven’, vult Peter-Jan Melenhorst, Channel Group Manager van Velux Nederland aan.

 

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken