TV Knollen bekroont slechte tv-programma's
- Media
- 5 aug 2020 @ 08:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - AwardsTelevisie
- 5 aug 2020 @ 08:37
- Lucas Boon
Op woensdag 7 oktober, een dag voor de Televizier Ring, reikt omroep-platform Spreekbuis voor de tweede maal de TV Knollen uit.
Deze ludieke prijs bekroont programma's 'die eigenlijk niet op televisie horen'. De TV Knollen is een afgeleide van De Loden Leeuw (voor slechtste reclame) en de internationale Razzie Awards voor slechtste film. Kanshebbers dit jaar zijn onder meer De Villa, Het Spijt Me, Jan houdt Hoop, De Scheetjes, Astro TV en Ladies Night.
De TV Knollen bevat dit jaar de volgende categorieën: slechtste tv-programma, lifetime achievement award en tv-blunder van het jaar. Daarnaast adopteert de jury dit jaar de Divibokaal van de NOS, ter compensatie van de jury bestaande uit enkel witte mannen.
De jury van de TV Knollen bestaat uit: Richard Otto (Spreekbuis), Rob Goossens (Telegraaf), Guido den Aantrekker (Story) en Maarten Hafkamp (Adformatie).
Tot 15 september kunnen tv-kijkers hun 'favoriet' inzenden naar tvknollen@spreekbuis.nl. Vorig jaar vielen 6 Inside, RTL Late Night en Yvon Jaspers in de prijzen.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Cosmopolitan wint goud tijdens Mercurs 2025 - Oeuvreprijs Derk...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
- Talpa Media verbindt versnipperd medialandschap
- Retailmedia verschuift van search naar full-funnel advertising
Laatste Nieuws
- Cosmopolitan wint goud tijdens... 20-11-2025
- Retailmedia verschuift van search... 20-11-2025
- Makers Oogappels benoemd tot Vriend... 19-11-2025
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

