TV Knollen bekroont slechte tv-programma's
- Media
- 5 aug 2020 @ 08:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - AwardsTelevisie
- 5 aug 2020 @ 08:37
- Lucas Boon
Op woensdag 7 oktober, een dag voor de Televizier Ring, reikt omroep-platform Spreekbuis voor de tweede maal de TV Knollen uit.
Deze ludieke prijs bekroont programma's 'die eigenlijk niet op televisie horen'. De TV Knollen is een afgeleide van De Loden Leeuw (voor slechtste reclame) en de internationale Razzie Awards voor slechtste film. Kanshebbers dit jaar zijn onder meer De Villa, Het Spijt Me, Jan houdt Hoop, De Scheetjes, Astro TV en Ladies Night.
De TV Knollen bevat dit jaar de volgende categorieën: slechtste tv-programma, lifetime achievement award en tv-blunder van het jaar. Daarnaast adopteert de jury dit jaar de Divibokaal van de NOS, ter compensatie van de jury bestaande uit enkel witte mannen.
De jury van de TV Knollen bestaat uit: Richard Otto (Spreekbuis), Rob Goossens (Telegraaf), Guido den Aantrekker (Story) en Maarten Hafkamp (Adformatie).
Tot 15 september kunnen tv-kijkers hun 'favoriet' inzenden naar tvknollen@spreekbuis.nl. Vorig jaar vielen 6 Inside, RTL Late Night en Yvon Jaspers in de prijzen.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

