CCV Nederland kiest voor Zigt

CCV Nederland kiest voor Zigt
  • Media
  • 9 nov 2020 @ 10:12
  • 14181 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Mediabureau Zigt heeft CCV Nederland - pinautomaten en online payments – als nieuwe klant mogen noteren en gaat als eerste actie de nieuwe campagne van CCV above the line invullen.

De campagne, gericht op MKB, heeft als doel de totale naamsbekendheid en de sales van e-commerce transacties te verhogen.

Radio

Zigt heeft geadviseerd radio in te zetten. Radio is volgens Zigt bij uitstek het medium om in korte tijd bereik op te bouwen en de brand- en salesboodschap goed over de bühne te brengen. De radiospot is in twee flights te horen op de radiozenders van Talpa, Radio 1 en 2 en BNR Nieuwsradio, in de periode oktober-november. Naast radio is de campagne ook online te zien, via social media, YouTube en digital out of home. Voor de online invulling van de campagne werkt CCV samen met Traffic Builders.

Michiel Wintershoven van Zigt: ‘Na een kort en intensief pitchtraject heeft CCV Nederland afgelopen augustus besloten om het offline stuk door ons te laten invullen. Met name de inzet van data om de gemaakte mediakeuzes te onderbouwen en de commitment op de te behalen doelstellingen werden met veel lof ontvangen.’ 

 

Foto: ccv nederland

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken