Peter Markus van RTL naar Online Seminar

Peter Markus van RTL naar Online Seminar
  • Media
  • 5 mrt 2021 @ 09:55
  • 24049 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Peter Markus (37) is aangesteld als manager strategic partnerships bij Online Seminar, webinarplatform voor de zakelijke markt. Hij werkte hiervoor als content mediastrateeg bij RTL Nederland.

Bij Online Seminar (dat webinars organiseert in de financiële sector, zakelijke dienstverlening, media, zorg, farma en overheden) wordt Markus verantwoordelijk voor het realiseren van de groeiambities en het ontwikkelen van de zakelijke partnerships in Nederland, België en Spanje.

Marthijn Pieters, CEO van Online Seminar, zegt: 'De afgelopen jaren heb ik intensief met Peter samengewerkt in zijn rol als strateeg bij RTL. De wijze waarop hij interactie, data en broadcasting verpakt in heldere proposities, is zijn grote kracht. In de afgelopen periode is de vraag naar online events, interactieve en data-gedreven webinars en zakelijk online leren explosief gestegen. Als bedrijf willen wij waarom onze grotere cliënten betere maatwerkoplossingen kunnen bieden. Met het aantrekken van Peter denken wij hierin de juiste persoon te hebben gevonden.'

Peter Markus zelf vult aan: 'Online Seminar was al een succesvolle speler in de zakelijke markt, maar speelt vandaag de dag nog beter in op de digitale behoefte van bedrijven. Het bedrijf geeft mij een veelzijdige kans om mee te kunnen bouwen aan de internationale groei. Een mooie stap, na zeven jaar met veel plezier voor RTL te hebben gewerkt.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken