Sandra Hilster benoemd tot mediadirecteur KRO-NCRV
- Media
- 20 sep 2021 @ 10:40
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - PersonaliaCrossmedia
- 20 sep 2021 @ 10:40
- Michiel van Zaane
Sandra Hilster is door de Raad van Toezicht van KRO-NCRV met ingang van 1 oktober 2021 benoemd tot mediadirecteur. Hilster is momenteel creative director bij KRO-NCRV en in deze functie verantwoordelijk voor alle nieuwe programma’s en concepten van de omroep.
Ze begon haar loopbaan bij RTL Nederland en werkte vervolgens ad interim bij diverse tv-producenten zoals Blue Circle, EndemolShine, Vorst Media en Concept Street en ze was eigenaar van Silver Lining Media, onder andere gericht op ontwikkeling en verkoop van buitenlandse tv-formats op de Nederlandse markt. Sandra volgt Meindert Landsmeer op, die momenteel ad interim mediadirecteur is. Samen met directievoorzitter Peter Kuipers vormt Sandra de directie van KRO-NCRV per 1 oktober.
Paul Rüpp, voorzitter Raad van Toezicht is trots dat Sandra met haar nieuwe functie als mediadirecteur zich nog nadrukkelijker verbindt aan KRO-NCRV. ‘KRO-NCRV is een maatschappelijke mediaorganisatie die kijkt naar wat ons verbindt als samenleving. Met content op tv, radio en online die inspireert en in beweging brengt voor de wereld van morgen. Een toekomst die duurzaam, betrokken en zingevend is. Sandra heeft een ruime ervaring in de media en een duidelijke visie op wat de rol van KRO-NRV moet zijn in de samenleving, een visie die wij als Raad van Toezicht delen.’
‘Vanaf mijn allereerste dag bij KRO-NCRV werd me duidelijk hoezeer collega’s betrokken zijn bij de samenleving en maatschappelijke ontwikkelingen. We maken mooie, kwalitatieve content en we ontwikkelen programma’s vanuit betrokkenheid op belangrijke thema’s. Dit sluit helemaal aan bij een persoonlijke wens om mijn ervaring binnen de media in te zetten op onderwerpen die er echt toe doen. De match was er dus direct’ licht Sandra toe. ‘Ik vind het eervol om dit vanaf 1 oktober samen met collega’s te blijven doen, nu in mijn nieuwe rol als mediadirecteur. Met content op tv, radio en online gaan we mensen nog meer verbinden, een duidelijk perspectief bieden en inspireren, toekomstgericht en positief. Dit laten we de komende jaren nog nadrukkelijker zien. Hierbij zoeken we ook steeds meer de samenwerking op met gelijkgestemde organisaties. Ik kijk daar enorm naar uit!’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes