Huawei kiest The Fixables als reparatieservice
- Online
- 12 jul 2018 @ 11:02
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Mobile
- 12 jul 2018 @ 11:02
- Nanny Kuilboer
The Fixables is door Huawei geselecteerd als officiële reparatieservice voor Huawei-smartphones en -tablets. Huawei-klanten hebben nu dus de keuze om hun toestel op te sturen of deze in een van The Fixables winkels direct te laten maken.
The Fixables repareert smartphones en tablets van onder meer Apple, Samsung, LG, OnePlus en Sony en ziet de officiële aanstelling door Huawei als ‘erkenning voor de kwaliteit van de unieke service.’ The Fixables: ‘We zien het aandeel van Huawei in de smartphone- en tabletmarkt fors groeien en verwacht dat deze ontwikkeling de komende jaren zal doorzetten. Om aan de toenemende vraag naar gespecialiseerde reparateurs te kunnen voldoen ontvangen onze medewerkers speciale interne trainingen voor alle nieuw te lanceren producten. Wij garanderen dat bij reparaties alleen originele Huawei-onderdelen worden gebruikt en dat de consument garantie ontvangt.
The Fixables heeft vestigen in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Bussum.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad Awards
- Hoe Moneybird emotie boven product kiest in nieuwe campagne...
- Just speelt in op jongerencultuur met campagne ‘moetje of wilje’
- KPN introduceert App de Sint AI gestuurde Sinterklaaservaring...
- [onderzoek] Ruim helft jongeren herkent AI-content moeilijk
- [column] Marketingfacts Focus #10
Laatste Nieuws
- KPN introduceert App de Sint AI... 21-11-2025
- Petersen presenteert boek... 20-11-2025
- MondoMarketing bekroond tot beste... 19-11-2025
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad... 19-11-2025
- Identity Games kiest voor speelse... 18-11-2025
- [onderzoek] Ruim helft jongeren... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

