VodafoneZiggo introduceert GigaNet
- Online
- 23 sep 2019 @ 10:40
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MobileCampagnes
- 23 sep 2019 @ 10:40
- Lucas Boon
Met de nieuwe naam GigaNet benoemt VodafoneZiggo het vaste en mobiele netwerk van beide merken. De introductiecampagne is vandaag van start gegaan en is te zien op tv, internet en sociale media.
De term moet de kracht van het gezamenlijke netwerk van Vodafone en Ziggo benadrukken, aldus directeur consumentenmarkt Marcel de Groot. 'Mensen, bedrijven en apparaten zijn steeds meer met elkaar verbonden. Daarmee groeit de behoefte dat iedereen snel en betrouwbaar data kan uitwisselen. VodafoneZiggo anticipeert op nieuwe technologieën en bouwt aan een innovatief netwerk. Onze techniek is slim, stabiel, snel en klaar voor de toekomst.'
Vodafone en Ziggo zijn in 2017 samengegaan. De Groot: 'Sindsdien communiceren wij afzonderlijk met beide merken, waarbij de focus ligt op onze producten en de kracht van onze netwerken. Om nog krachtiger over onze netwerken te communiceren, lanceren we nu één overkoepelende netwerknaam: GigaNet.'
VodafoneZiggo werkte voor deze campagne samen met zijn vaste partner WPP. MediaMonks tekende voor de videoproductie.
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit zien met campagne Niet...
- [column] Amazon belooft poort richting wereldtoneel te openen...
- Albert Heijn maakt AH App meertalig met hulp van AI
- Just speelt in op jongerencultuur met campagne ‘moetje of wilje’
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de basis is van digitale...
- Inter Milan introduceert digitaal loyaliteitsplatform Interista
Laatste Nieuws
- Just speelt in op jongerencultuur... 12-11-2025
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de... 12-11-2025
- Inter Milan introduceert digitaal... 12-11-2025
- Albert Heijn maakt AH App meertalig... 06-11-2025
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit... 04-11-2025
- [column] Amazon belooft poort... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

