Technologische innovatie leidend bij campagne 365 dagen bloemen

- Online
- 19 sep 2023 @ 08:27
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingtechnologyCampagnes
- 19 sep 2023 @ 08:27
- Peter van Woensel Kooy
De campagne ‘365 dagen bloemen’ was na ruim 10 jaar toe aan een grondige upgrade. 'Met ‘365 dagen bloemen’ willen we kwekers en hun producten helpen om zichtbaarder te zijn in de markt', aldus Gerard Gardien, projectleider productspecifieke promotiecampagnes bij Royal FloraHolland.
Naast de lancering van de vernieuwde campagne introduceert BTTR het 'revolutionaire Member Data Platform'. 'We zagen een kans om het systeem waar we al jaren aan hebben gewerkt, een succesvolle eerste uitrol te geven door het op te nemen in de campagne van ‘365 dagen bloemen', geeft Peter van Aalderen, ceo van BTTR, aan.
Deze geïntegreerde oplossing stelt bedrijven in staat om waardevolle inzichten te verkrijgen uit hun gegevens. 'We zijn er dan ook trots op om het Promotiecollectief 365 dagen bloemen van Royal FloraHolland, als eerste klant te verwelkomen op ons nieuwe platform', vervolgt Van Aalderen.
Member Data Platform
Het Member Data Platform geeft een diepgaand inzicht in het gedrag en de voorkeuren van gebruikers. Het platform verzamelt en consolideert gegevens uit verschillende bronnen, zoals zoekgeschiedenis, interacties op sociale media en online gedrag, om een holistisch beeld van de bloemist te creëren. Met geavanceerde analysetools kunnen bedrijven waardevolle inzichten genereren en op basis daarvan gepersonaliseerde ervaringen en marketingcampagnes ontwikkelen.
Het Member Data Platform biedt bedrijven ook de mogelijkheid om gegevens op een veilige en privacybewuste manier te beheren. Met strikte naleving van gegevensbeschermings-voorschriften kunnen bedrijven vertrouwen opbouwen bij hun doelgroep en tegelijkertijd waardevolle inzichten opdoen.
Door de implementatie van het Member Data Platform verwacht het Promotiecollectief 365 dagen bloemen beter inzicht te krijgen in de behoeften van de bloemist, zodat ze beter kunnen inspelen op de individuele behoeften van bloemisten over de hele wereld.
(PvWK)
Over BTTR:
'BTTR is een toonaangevend innovatiebureau met een duidelijke focus op de ontwikkeling van digitale oplossingen. Daarbij is de werkwijze van BTTR ‘Data Driven’: met het verzamelen, analyseren en benutten van data, helpt BTTR organisaties hun klanten beter te begrijpen en waardevolle relaties op te bouwen. Het Member Data Platform biedt organisaties de IT-infrastructuur die ze nodig hebben om data en de daarbij behorende inzichten veilig om te zetten in passende oplossingen en campagnes. Lees hier meer over het Member Data Platform.'
(bron: BTTR)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- promotiecampagne
- Peter van Aalderen
- bloemen
- Promocollectief
- Gerard Gardien
- Member Data Platform
- Royal FloraHolland
- platform
- ceo v
- BTTR
- 365
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [update] Creatieve sector alert op... 17-07-2025
- Nederlanders shoppen bewust en... 10-07-2025
- DNB: Online kaartbetalingen sterk in... 04-07-2025
- AI-modellen geven vergeten mode een... 01-07-2025
- Bijna helft Nederlanders lid van... 30-06-2025
- Parkeerbordjes-actie Klabats zet HR... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers