Watermelon lanceert Sintbot

  • Online
  • 28 nov 2018 @ 09:59
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • InteractieDigitaalContent

AI start-up Watermelon heeft vandaag een chatbot gelanceerd. Sintbot moet antwoord geven op veel voorkomende vragen van kinderen over Sinterklaas.

Doel van de chatbot is om ouders en kinderen op een interactieve manier te laten zien hoe veelzijdig AI chatbots kunnen zijn. De Sintbot geeft antwoord op vragen als: hoe heet het paard van de Sint en waar woont de Goedheiligman?

Alexander Wijninga, CEO en mede-oprichter van Watermelon, laat weten: 'Op deze manier bieden we kinderen op een inspirerende manier een inkijkje in de achtergronden van Sinterklaas.'

Watermelon is van plan in de toekomst meer chatbots te ontwikkelen 'die het algemeen nut dienen'.

Over

Watermelon is een Nederlandse AI-startup die het proces van online sales en klantenservice voor bedrijven wil vergemakkelijken. De start-up biedt een overzicht voor chat-applicaties die gebruikt woren bij digitale klantcommunicatie.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken