Osudio wordt inRiver partner

Osudio wordt inRiver partner
  • Online
  • 13 sep 2019 @ 09:07
  • 12854 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • ContentMarketingtechnology

Osudio kondigt een nieuwe partnership met inRiver aan, volgens de partners 'dé cloudgebaseerde product informatie management (PIM) oplossing voor marketeers.' “Deze samenwerking zorgt ervoor dat Osudio kan inspelen op de toenemende PIM behoeften in de markt', reageert Joeri Moors, MDM Market Development Manager.

'Met een cloudgebaseerde PIM-oplossing, die zowel toegankelijk als marktgericht is, richt InRiver zich vooral op marketeers en verkoopprofessionals en ligt de focus minder op IT', zegt Moors. 'Bedrijven in verticale markten, zoals detailhandel, mode en productie, streven naar de snellere time-to-market en gebruiksvriendelijkheid die inRiver biedt. Als e-business specialist met jarenlange PIM ervaring, zien wij inRiver als de perfecte PIM-oplossing voor dit soort klanten.'

Met Osudio voegt inRiver nog een lid van de SQLI-groep toe aan een reeds bestaande samenwerking. 'SQLI-organisaties hebben de afgelopen jaren projecten opgeleverd in Zweden, Noorwegen, Groot Brittannië, Nederland en Frankrijk. We zijn erg blij om onze betrokkenheid bij Osudio te vergroten. De uitgebreide expertise van Osudio op het gebied van e-commerce en PIM is indrukwekkend', aldus Jesper Larsen, directeur Strategic Alliances EMEA.

Basis voor e-commerce
'Een belangrijke feature die inRiver biedt, is het consortium met marketingplatforms zoals Amazon, Zalando en Bol.com', legt Moors uit. 'In combinatie met de uitgebreide plannertools zorgt inRiver voor krachtige productlanceringen met marktimpact. Geen wonder dat Forrester inRiver noemde als strong performer in de Forrester Wave Product PIM Solutions 2018 evaluation. We verheugen ons op de samenwerking met het inRiver-team.'
(PvWK)

Over Osudio
'Osudio is een van Europa's grootste en meest ervaren e-businessspecialisten. Omdat we sinds de jaren ‘90 in e-business actief zijn, begrijpen we wat werkt, wat niet werkt en wat zorgt voor groei. Veel van onze klanten zijn marktleider. Ons doel is om hen te helpen bij het ontwikkelen van hun bedrijfsmodel, zodat ze excelleren in elke markt en via elk kanaal. Sinds 2017 maakt Osudio deel uit van de SQLI Group. Ga voor meer informatie naar Osudio.com.'
(bron: Osudio)

Over inRiver
'Opgericht in 2007, herdefinieert inRiver de manier waarop product marketeers en merchandisers in e-commerce hun producten weergeven en verkopen. Door systemen en diensten voor product information management (PIM) aan te bieden, die helpen bij het creëren, bijwerken, vernieuwen, onderhouden en distribueren van product content wereldwijd, helpt inRiver bedrijven om meer omzet, klanttevredenheid en merkwaarde te genereren. Meer dan 1500 merken en 500 klanten in 21 landen vertrouwen op inRiver om de productstroom voor hun wereldwijd bekende merken efficiënt te regelen. inRiver heeft haar hoofdkantoor in Malmö, Zweden, met kantoren in Chicago, Londen, Amsterdam en Stockholm. Daarnaast zijn ze Microsoft Gold-Certified Partner. Ga voor meer informatie naar inriver.com.'
(bron: IR)


foto boven: Helloquence / Unsplash

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken