Osudio wordt inRiver partner
- Online
- 13 sep 2019 @ 09:07
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - ContentMarketingtechnology
- 13 sep 2019 @ 09:07
- Peter van Woensel Kooy
Osudio kondigt een nieuwe partnership met inRiver aan, volgens de partners 'dé cloudgebaseerde product informatie management (PIM) oplossing voor marketeers.' “Deze samenwerking zorgt ervoor dat Osudio kan inspelen op de toenemende PIM behoeften in de markt', reageert Joeri Moors, MDM Market Development Manager.
'Met een cloudgebaseerde PIM-oplossing, die zowel toegankelijk als marktgericht is, richt InRiver zich vooral op marketeers en verkoopprofessionals en ligt de focus minder op IT', zegt Moors. 'Bedrijven in verticale markten, zoals detailhandel, mode en productie, streven naar de snellere time-to-market en gebruiksvriendelijkheid die inRiver biedt. Als e-business specialist met jarenlange PIM ervaring, zien wij inRiver als de perfecte PIM-oplossing voor dit soort klanten.'
Met Osudio voegt inRiver nog een lid van de SQLI-groep toe aan een reeds bestaande samenwerking. 'SQLI-organisaties hebben de afgelopen jaren projecten opgeleverd in Zweden, Noorwegen, Groot Brittannië, Nederland en Frankrijk. We zijn erg blij om onze betrokkenheid bij Osudio te vergroten. De uitgebreide expertise van Osudio op het gebied van e-commerce en PIM is indrukwekkend', aldus Jesper Larsen, directeur Strategic Alliances EMEA.
Basis voor e-commerce
'Een belangrijke feature die inRiver biedt, is het consortium met marketingplatforms zoals Amazon, Zalando en Bol.com', legt Moors uit. 'In combinatie met de uitgebreide plannertools zorgt inRiver voor krachtige productlanceringen met marktimpact. Geen wonder dat Forrester inRiver noemde als strong performer in de Forrester Wave Product PIM Solutions 2018 evaluation. We verheugen ons op de samenwerking met het inRiver-team.'
(PvWK)
Over Osudio
'Osudio is een van Europa's grootste en meest ervaren e-businessspecialisten. Omdat we sinds de jaren ‘90 in e-business actief zijn, begrijpen we wat werkt, wat niet werkt en wat zorgt voor groei. Veel van onze klanten zijn marktleider. Ons doel is om hen te helpen bij het ontwikkelen van hun bedrijfsmodel, zodat ze excelleren in elke markt en via elk kanaal. Sinds 2017 maakt Osudio deel uit van de SQLI Group. Ga voor meer informatie naar Osudio.com.'
(bron: Osudio)
Over inRiver
'Opgericht in 2007, herdefinieert inRiver de manier waarop product marketeers en merchandisers in e-commerce hun producten weergeven en verkopen. Door systemen en diensten voor product information management (PIM) aan te bieden, die helpen bij het creëren, bijwerken, vernieuwen, onderhouden en distribueren van product content wereldwijd, helpt inRiver bedrijven om meer omzet, klanttevredenheid en merkwaarde te genereren. Meer dan 1500 merken en 500 klanten in 21 landen vertrouwen op inRiver om de productstroom voor hun wereldwijd bekende merken efficiënt te regelen. inRiver heeft haar hoofdkantoor in Malmö, Zweden, met kantoren in Chicago, Londen, Amsterdam en Stockholm. Daarnaast zijn ze Microsoft Gold-Certified Partner. Ga voor meer informatie naar inriver.com.'
(bron: IR)
foto boven: Helloquence / Unsplash
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- MDM
- marketing
- samen
- PIM
- digital transformation
- Terpstra
- markt
- partner
- partnership
- Market Development Manager
- it
- Joeri Moors
- cloud
- product informatie management
- inRiver
- Osudio
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese gebruikers en vergroot...
- NS Stations lanceert game met kortingsacties voor reizigers
- Kaart wint van appje bij verjaardagen
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met Airmail
- Etos viert 100.000 volgers met luierdonatie
- [column] Human Intelligence als gamechanger in een AI-tijdperk
Laatste Nieuws
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met... 13-09-2025
- Kaart wint van appje bij verjaardagen12-09-2025
- NS Stations lanceert game met... 08-09-2025
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese... 05-09-2025
- Etos viert 100.000 volgers met... 29-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes