S4/MightyHive breidt uit met Salesforce-specialist Destined
- Online
- 29 jul 2021 @ 11:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Online advertisingZakelijk
- 29 jul 2021 @ 11:00
- Peter van Woensel Kooy
Sir Martin Sorrell's conglomeraat S4 Capital, waarvan ook MediaMonks deel uit maakt, kondigt aan dat zijn MightyHive digitale media en data-activiteiten vanaf nu worden gecombineerd met Salesforce-specialist Destined.
De deal betekent uitbreiding van Sorrell's data- en digitale aanwezigheid in de Azië-Pacific.
Destined, opgericht in 2014 door Andrew France, heeft meer dan 85 gecertificeerde professionals in Australië, Singapore, Thailand, Vietnam en Pakistan. Het bureau levert cloudservices voor klanten zoals Spotify, Panasonic, Wingate, George Weston Foods en Opal HealthCare. Sir Martin Sorrell, uitvoerend voorzitter van S4 Capital licht toe: 'Bij S4 Capital onderscheiden we ons door de meest flexibele, deskundige en creatieve partners te zijn van 's werelds toonaangevende platforms, hardware- en softwarebedrijven en ik ben verheugd Andrew en zijn collega's te verwelkomen terwijl we uitbreiden onze relatie met Salesforce die diensten levert rond hun verschillende clouds in Azië-Pacific en daarbuiten.
Victor Knaap, directielid S4 en ceo MediaMonks vult aan op Linkedin: 'Samenvoegen met de snelheid van digitaal! Superblij met de extra SalesForce Power die we zochten bij S4.'
Andrew France, ceo en oprichter van Destined vertelt: 'We zouden niet enthousiaster kunnen zijn dan nu om onze krachten te bundelen met MightyHive, MediaMonks en S4 Capital. En samen te werken met hun wereldwijde Salesforce-serviceaanbod. Het is een fantastische kans om het aanbod van de bredere groep naar onze klanten te brengen en zo nog meer kansen te bieden aan onze mensen.'
Chris Martin, mede-oprichter van MightyHive en uitvoerend directeur van S4 Capital, tenslotte: 'Het Destined-team is ongelooflijk goed en we geloven dat het toevoegen van hen aan onze portfolio ons zal helpen onze activiteiten onmiddellijk te versnellen. En meer toegevoegde waarde te bieden aan klanten.'
(PvWK, bronnen: Mumbrella.com en Linkedin, foto: Andrea Piacquadio | Pexels)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Salesforce
- specialist
- Destined
- conglomeraat
- overname
- MediaMonks
- digital
- S4 Capital
- Sir Martin Sorrell
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad Awards
- Hoe Moneybird emotie boven product kiest in nieuwe campagne...
- Just speelt in op jongerencultuur met campagne ‘moetje of wilje’
- KPN introduceert App de Sint AI gestuurde Sinterklaaservaring...
- [onderzoek] Ruim helft jongeren herkent AI-content moeilijk
- [column] Marketingfacts Focus #10
Laatste Nieuws
- KPN introduceert App de Sint AI... 21-11-2025
- Petersen presenteert boek... 20-11-2025
- MondoMarketing bekroond tot beste... 19-11-2025
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad... 19-11-2025
- Identity Games kiest voor speelse... 18-11-2025
- [onderzoek] Ruim helft jongeren... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

