Apple even 3000 miljard dollar waard
- Online
- 4 jan 2022 @ 12:03
- Link
- 
  
 Peter van Woensel Kooy
 senior redacteur, merk-expert
 MarketingTribune
- MarketingConsumenten
- 4 jan 2022 @ 12:03
- Peter van Woensel Kooy
Het Amerikaanse technologiemerk Apple heeft op Wall Street als eerste bedrijf ter wereld een marktwaarde van €2650 miljard bereikt, ofwel $3 biljoen.
Sinds het begin van de coronacrisis is Apple alleen al 200% meer waard geworden op de beurs. In 2018 ging het merk, opgericht door Steve Jobs, al als eerste door de grens van $1 biljoen heen en in 2020 werd het bedrijf als eerste meer dan $2 biljoen waard. Die groei dankt het bedrijf volgens DFT onder andere aan de aanhoudende populariteit van de iPhone, apps uit de Apple Store, de iPad en de Mac. Apple is volgens persbureau Bloomberg nu meer waard dan alle bedrijven op de Duitse beurs of de gehele Britse economie.
(PvWK, foto: Florian Doppler / Pexels)
- 
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Shortlist TikTok Ad Awards 2025 bekend31-10-2025
- Prime Video lanceert The Moderators... 22-10-2025
- Thuiswinkel.org lanceert campagne... 21-10-2025
- OBA lanceert nieuw digitaal huis... 17-10-2025
- BMW zoekt monteurs via Reddit en fora15-10-2025
- Humor en gedragspsychologie tegen... 15-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




