Sjinkie Knegt bedankt spelers Nederlandse Loterij
- Sponsoring
- 9 feb 2018 @ 09:12
- Link
- 
  
 Jeroen Mirck
 Redacteur
 MarketingTribune
- CommercialsOlympische SpelenCampagnesSponsoring
- 9 feb 2018 @ 09:12
- Jeroen Mirck
Oei, daar valt Sjinkie Knegt! Daags voor de Olympische Spelen lanceert de Nederlandse Loterij een commercial waarin de shorttrack-kampioen centraal staat. Zijn weg naar de Winterspelen is gesteund door de Loterij, dus de sporter bedankt alle spelers.
Nederlandse Loterij is de naam achter Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en Toto. Als partner van TeamNL en de Nederlandse sport steunt Nederlandse Loterij de Nederlandse sport jaarlijks met een bijdrage van meer dan 40 miljoen euro. Daarmee maakt Nederlandse Loterij sport en beweging mogelijk voor iedereen. Van jong tot oud, van revalidatie tot gehandicaptensport en van Olympisch tot Paralympisch.
Elke deelnemer aan één van de kansspelen van Nederlandse Loterij steunt dus ook direct de atleten van TeamNL die deelnemen aan de Olympische en Paralympische Winterspelen in PyeongChang, luidt de boodschap van de nieuwe campagne.
'Bedankt voor de kans op goud'
In de commercials, ontwikkeld door TBWA/Neboko, bedanken boegbeelden Sjinkie Knegt en paralympiër Bibian Mentel alle spelers van Nederlandse Loterij voor hun kans op goud. De commercials zijn tot stand gekomen in samenwerking met Helden Media en KPN.
'De totale Olympische campagne is breder dan alleen deze tv-commercial', laat Arno de Jong, directeur Brands en Portfolio Management bij de Nederlandse Loterij, weten aan MarketingTribune. 'Het begon met een bewustwordingscampagne eind vorig jaar onder de atleten, ging over in een Olympisch groot promotioneel kansspel in januari (170.000 deelnemers!) en kent zijn climax in deze campagne, plus de Nederlandse Loterij medailletaxi die we samen met NOC*NSF in Zuid-Korea laten rijden.'
- 
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- Nederlandse Loterij
- Bibian Mentel
- Olympische Spelen
- Winterspelen
- sporters
- shorttrack
- Sjinkie Knegt
- campagne
- commercial
- bedankt
- spelers
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken beëindigt na 30 jaar... 30-10-2025
- Dopper lanceert special edition met... 30-10-2025
- Alfa Romeo koppelt merk aan dynamiek... 24-10-2025
- Rexona sluit vijfjarig partnerschap... 16-10-2025
- Go Ahead Eagles lanceert exclusieve... 14-10-2025
- Ikea steunt Natuurmonumenten: 'Geef... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




