Sjinkie Knegt bedankt spelers Nederlandse Loterij
- Sponsoring
- 9 feb 2018 @ 09:12
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CommercialsOlympische SpelenCampagnesSponsoring
- 9 feb 2018 @ 09:12
- Jeroen Mirck
Oei, daar valt Sjinkie Knegt! Daags voor de Olympische Spelen lanceert de Nederlandse Loterij een commercial waarin de shorttrack-kampioen centraal staat. Zijn weg naar de Winterspelen is gesteund door de Loterij, dus de sporter bedankt alle spelers.
Nederlandse Loterij is de naam achter Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en Toto. Als partner van TeamNL en de Nederlandse sport steunt Nederlandse Loterij de Nederlandse sport jaarlijks met een bijdrage van meer dan 40 miljoen euro. Daarmee maakt Nederlandse Loterij sport en beweging mogelijk voor iedereen. Van jong tot oud, van revalidatie tot gehandicaptensport en van Olympisch tot Paralympisch.
Elke deelnemer aan één van de kansspelen van Nederlandse Loterij steunt dus ook direct de atleten van TeamNL die deelnemen aan de Olympische en Paralympische Winterspelen in PyeongChang, luidt de boodschap van de nieuwe campagne.
'Bedankt voor de kans op goud'
In de commercials, ontwikkeld door TBWA/Neboko, bedanken boegbeelden Sjinkie Knegt en paralympiër Bibian Mentel alle spelers van Nederlandse Loterij voor hun kans op goud. De commercials zijn tot stand gekomen in samenwerking met Helden Media en KPN.
'De totale Olympische campagne is breder dan alleen deze tv-commercial', laat Arno de Jong, directeur Brands en Portfolio Management bij de Nederlandse Loterij, weten aan MarketingTribune. 'Het begon met een bewustwordingscampagne eind vorig jaar onder de atleten, ging over in een Olympisch groot promotioneel kansspel in januari (170.000 deelnemers!) en kent zijn climax in deze campagne, plus de Nederlandse Loterij medailletaxi die we samen met NOC*NSF in Zuid-Korea laten rijden.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- spelers
- shorttrack
- bedankt
- Sjinkie Knegt
- campagne
- Winterspelen
- sporters
- Olympische Spelen
- commercial
- Nederlandse Loterij
- Bibian Mentel
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Essent terug in schaatsen, vervangt Jumbo als hoofdsponsor
- Boss Parfums is Official Supplier Eredivisie
- ING en KNVB helpen amateurvoetbalclubs verduurzamen
- Team Rockstars IT voor tweeënhalf jaar partner van Ajax
- [column] Een makkelijk doelwit (over de blokkade van het...
- Heineken en Koninklijke Jaarbeurs verlengen samenwerking
Laatste Nieuws
- Enterprise verlengt partnership met... 17-09-2024
- Heineken en Koninklijke Jaarbeurs... 11-09-2024
- Team Rockstars IT voor tweeënhalf... 10-09-2024
- ING en KNVB helpen... 05-09-2024
- Essent terug in schaatsen, vervangt... 05-09-2024
- Boss Parfums is Official Supplier... 04-09-2024
MarketingTribune Events
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing