Coca-Cola sluit deal met Euro 2020

  • Sponsoring
  • 6 sep 2019 @ 09:19
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • FoodMerkenSponsorshipVoetbal

Voetbalbond Uefa heeft een sponsordeal gesloten met Coca-Cola. De frisdrank-fabrikant wordt de officiële niet-alcoholische dranksponsor van Euro 2020.

'We value Coca-Cola’s continued commitment to European national team football, which is well into its fourth decade, in coming onboard as a sponsor for Euro 2020', zegt Guy-Laurent Epstein, marketingdirecteur van Uefa Events SA.

Coca-Cola is een 'perfecte partner' voor de Uefa, stelt Epstein. 'Not only because of its long association with UEFA, but also because of its ability to unite people and bring them together.  This is particularly relevant for UEFA EURO 2020, as for the first time, we are staging the tournament across 12 countries, which will allow more fans than ever to watch top-level football across the continent.'

Meer merken uitlichten

Coca-Cola is al sinds 1988 een partner van de Europese voetbalbond. 'We’ve had a long and rich history supporting football at all levels from the grassroots to the world stage', meldt Walter Susini, Coca-Cola’s Vice-President Marketing in Europa, Midden-Oosten en Afrika. 

In de aanloop naar het EK Voetbal in 2020,gaat Coca-Cola 'a broader array of beverages than ever before' uitlichten 'to refresh teams and fans alike all across Europe'.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken