Arag verlengt partnerovereenkomst met KNVB

Arag verlengt partnerovereenkomst met KNVB
  • Sponsoring
  • 15 sep 2020 @ 09:28
  • 7941 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Voetbal

Juridisch dienstverlener Arag verlengt de partnerovereenkomst met KNVB scheidsrechters met nog twee jaar. Dat hebben Arag en de KNVB bekendgemaakt tijdens de live-uitzending van de Dag van de Scheidsrechter. Arag blijft tot ten minste 2024 partner van de scheidsrechterstak.

Arag is al sinds 2011 verbonden als partner van de KNVB scheidsrechters en verlengt nu het contract voortijdig.

De huidige overeenkomst zou aflopen in juni 2022, maar de nieuwe overeenkomst verbindt de twee partijen ten minste aan elkaar tot het einde van het seizoen 2024. Eric Gudde, algemeen directeur van de KNVB, spreekt van een fantastisch teken van loyaliteit van Arag. ‘Dat Arag, dat al zo lang partner is van onze scheidsrechters, nu heeft aangeboden de overeenkomst vroegtijdig te verlengen, is een geweldige impuls voor de scheidsrechters, de bond en het Nederlandse voetbal in het algemeen. We zijn blij dat we deze duurzame relatie nog zo lang kunnen voortzetten.’

Vergroten fairplay

Gijs de Jong, secretaris-generaal van de KNVB, noemt de verlenging van het partnership met Arag een impuls voor de toekomst. ‘In de jarenlange samenwerking met Arag is gebleken dat we met de hulp van Arag veel zaken hebben kunnen realiseren. Denk bijvoorbeeld aan alle technologische innovaties binnen arbitrage. We hopen nog lang de vruchten te mogen plukken van de unieke samenwerking tussen onze partijen.’

Marc van Erven, CEO van Arag Nederland, sluit zich bij die woorden aan. ‘De afgelopen maanden zagen we dat de bond en het voetbal niet gevrijwaard bleven van de negatieve effecten van de coronapandemie. Om die reden en mede gezien de hechte relatie die we hebben, hebben we aangeboden het huidige contract open te breken en ons tot ver in de toekomst vast te leggen. Zo blijven we werken aan het vergroten van fairplay in het Nederlandse voetbal en de samenleving in het algemeen, wat natuurlijk perfect past bij ons streven om mensen oprecht te helpen hun zaken recht te zetten.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken