Kleertjes.com: hoofdsponsor van The Voice Kids
- Sponsoring
- 29 mrt 2021 @ 16:00
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Sponsoring
- 29 mrt 2021 @ 16:00
- Sjaak Hoogkamer
De jonge talenten worden vanaf The Battles gekleed in outfits van bekende merken uit het online kinderwarenhuis van Kleertjes.com. Voor deze sponsoring heeft Kleertjes.com de handen ineengeslagen met vier partners: Vingino, Scotch & Soda, Like Flo en Retour Jeans.
Door op deze manier een samenwerking aan te gaan met dit succesvolle en bekende tv-programma bouwt kleertjes.com verder aan haar missie: 'the joy of growing together'.
The Voice Kids is vanaf vrijdag 2 april elke week te zien bij RTL4.
In het populaire RTL4 programma krijgen kinderen van 8 tot en met 14 jaar de kans om hun zangtalent te laten horen. Presentatoren Martijn Krabbé en Jamai Loman nemen ons voor én achter de schermen mee in deze zoektocht, waarbij coaches Ali B, Sanne Hans, Ilse de Lange en Snelle de kinderen helpen het beste in zichzelf naar boven te halen.
Groei
Bij kleertjes.com staat volgens het merk 'the joy of growing together’ centraal. Dat is de groei die kinderen doormaken van baby naar peuter, kleuter, kind en tiener, maar ook de groei die de ouder doormaakt in elk van deze fases. Dit uitgangspunt sluit volgens het online bedrijf daarom goed aan bij een inspirerend familieprogramma als The Voice Kids.
‘Wij zijn enorm trots op de samenwerking met The Voice Kids omdat het gevoel van kinderen die zingen zo perfect past bij de missie van kleertjes.com. Kinderen ontdekken hun talent en passie voor zingen en willen dat aan de wereld laten zien. Samen met mama, papa, broer of zus dat gevoel van overwinning beleven en het spetterende moment dat de coach zijn stoel laat draaien, creëert dat gevoel van ‘the joy of growing together’ binnen een familie,’ aldus Siad Awwad, CEO van kleertjes.com.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nike's Oranje Fatalis-campagne voor... 09-07-2025
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers