Kleertjes.com: hoofdsponsor van The Voice Kids

Kleertjes.com: hoofdsponsor van The Voice Kids
  • Sponsoring
  • 29 mrt 2021 @ 16:00
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Sponsoring

De jonge talenten worden vanaf The Battles gekleed in outfits van bekende merken uit het online kinderwarenhuis van Kleertjes.com. Voor deze sponsoring heeft Kleertjes.com de handen ineengeslagen met vier partners: Vingino, Scotch & Soda, Like Flo en Retour Jeans.

Door op deze manier een samenwerking aan te gaan met dit succesvolle en bekende tv-programma bouwt kleertjes.com verder aan haar missie: 'the joy of growing together'. 

The Voice Kids is vanaf vrijdag 2 april elke week te zien bij RTL4.

In het populaire RTL4 programma krijgen kinderen van 8 tot en met 14 jaar de kans om hun zangtalent te laten horen. Presentatoren Martijn Krabbé en Jamai Loman nemen ons voor én achter de schermen mee in deze zoektocht, waarbij coaches Ali B, Sanne Hans, Ilse de Lange en Snelle de kinderen helpen het beste in zichzelf naar boven te halen.

Groei

Bij kleertjes.com staat volgens het merk 'the joy of growing together’ centraal. Dat is de groei die kinderen doormaken van baby naar peuter, kleuter, kind en tiener, maar ook de groei die de ouder doormaakt in elk van deze fases. Dit uitgangspunt sluit volgens het online bedrijf daarom goed aan bij een inspirerend familieprogramma als The Voice Kids.

‘Wij zijn enorm trots op de samenwerking met The Voice Kids omdat het gevoel van kinderen die zingen zo perfect past bij de missie van kleertjes.com. Kinderen ontdekken hun talent en passie voor zingen en willen dat aan de wereld laten zien. Samen met mama, papa, broer of zus dat gevoel van overwinning beleven en het spetterende moment dat de coach zijn stoel laat draaien, creëert dat gevoel van ‘the joy of growing together’ binnen een familie,’ aldus Siad Awwad, CEO van kleertjes.com.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken