Bristol's 'In my Shoes'-sokken vóór warme voeten, tégen kinderarmoede

- Sponsoring
- 7 dec 2023 @ 07:57
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 dec 2023 @ 07:57
- Michiel van Zaane
Met de feestdagen in aantocht biedt Bristol met de 'In my Shoes'-sokkenlijn niet alleen een handig accessoire voor Kerst, maar ook een manier om een positief verschil te maken voor gezinnen en kinderen in armoede.
Deze sokken zorgen voor meer dan alleen warme voeten. Een deel van de opbrengst wordt gedoneerd aan het Nationaal Fonds Kinderhulp, waar Bristol nu voor de tweede keer mee samenwerkt. Hiermee benadrukt het Nederlandse schoenen- en kledingmerk dat betrokkenheid en maatschappelijk engagement dit jaar hoog op de lijst van waardevolle cadeaus staan.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- a.s.r. zet ouders en kinderen aan... 25-04-2025
- Total 90-shirt maakt iconische... 18-04-2025
- Coca-Cola nieuwe Official Partner... 10-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management