Interpolis wil gezondheid op hockeyveld verbeteren

  • Algemeen
  • 28 mei 2015 @ 15:50
  • Link
  • Redactie Zorgmarketing
    Redactie Zorgmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branded contentSportZelfzorg

Een hockeystick tegen je been kan een vervelende blessure opleveren. Daarom willen Interpolis en hockeybond KNHB de veiligheid en gezondheid op en rond het hockeyveld verbeteren. Brandstichting Amsterdam ontwikkelde een Instagram Shoot-Out. En Jaap Stockmann en Lidewij Welten doen mee. Hoe werkt het?

Volgens Interpolis lopen zo'n 100.000 hockeyers jaarlijks een blessure op. Interpolis en KNHB organiseren al jaarlijks het NK Shoot-Out voor jongeren. Om deze samenwerking onder de aandacht te brengen heeft Brandstichting Amsterdam de Instagram Shoot-Out ontwikkeld.

Jaap Stockmann en Lidewij Welten
In deze drieweekse contentactivatie nemen de twee Nederlandse Hockeyinternationals - en Interpolis ambassadeurs - Jaap Stockmann en Lidewij Welten het tegen elkaar op in een Shoot-Out. Instagram-volgers kunnen voorspellen, meedoen en de interactie opzoeken met hun hockeyhelden. 'Dit betekent drie weken leuke hockey activatie, precies op de plek waar de doelgroep niet weg te slaan is: Instagram,' aldus Interpolis, die op het sociale medium te volgen is via @interpolis.

Sinds aanvang is het aantal volgers naar eigen zeggen vervijfvoudigd, zijn er al duizenden comments geplaatst, en nog meer likes uitgedeeld. De activatie loopt nog een week.






Redactie Zorgmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken