Rustig met Snelle

- Algemeen
- 9 okt 2019 @ 12:46
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CommunicatieMerken
- 9 okt 2019 @ 12:46
- Lucas Boon
Snelle, de ietwat kakkineuze en zingende rapper die momenteel de hitlijsten bestormt met het nummer 'Reünie', lanceert in samenwerking met Pockies een eigen boxershortlijn. De bijbehorende campagne luistert naar het thema: Rustig met Snelle.
De groen-wit gestreepte boxer bevat herhalend de woorden 'Lieve Jongens', doelend op de crew en het label van de 24-jarige rapper uit Gorssel. Hij verklaart: 'Het leek me vet om een kledingstuk uit te brengen met een persoonlijke boodschap. Toen de mannen van Pockies me benaderde voor een samenwerking, hadden we binnen no-time het design klaar.'
De lancering van de onderbroekenlijn gaat gepaard met een foto- en videoshoot, waarin Lars Bos (echte naam) een kop koffie drinkt, de krant leest en een voetenbadje neemt. Het decor moet een deftig landgoed uitstralen.
Michiel Dicker, oprichter van Pockies, zegt: 'Snelle is 24/7 aan het werk en Pockies staat voor ontspanning. Het thema 'Rustig met Snelle' was dan ook het perfecte huwelijk.'
De boxershort (t.w.v. €17,95(!)) is te verkrijgen op deze website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Discussie over beschadigde Russische tank op Leidseplein
- 1,4 miljoen bezoekers voor Keukenhof
- ‘Samen voor Begrip’ moet begrip voor onzichtbare...
- [onderzoek] Waarschuwing bij 'alcoholposts' social media kan...
- [CMO] Bas Brand van KWF: 'Ik verkoop een missie, geen hagelslag'
- [branded content] Podcast: zo zet je stappen naar betere...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres