Rustig met Snelle

Rustig met Snelle
  • Algemeen
  • 9 okt 2019 @ 12:46
  • 16005 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommunicatieMerken

Snelle, de ietwat kakkineuze en zingende rapper die momenteel de hitlijsten bestormt met het nummer 'Reünie', lanceert in samenwerking met Pockies een eigen boxershortlijn. De bijbehorende campagne luistert naar het thema: Rustig met Snelle.

De groen-wit gestreepte boxer bevat herhalend de woorden 'Lieve Jongens', doelend op de crew en het label van de 24-jarige rapper uit Gorssel. Hij verklaart: 'Het leek me vet om een kledingstuk uit te brengen met een persoonlijke boodschap. Toen de mannen van Pockies me benaderde voor een samenwerking, hadden we binnen no-time het design klaar.'

De lancering van de onderbroekenlijn gaat gepaard met een foto- en videoshoot, waarin Lars Bos (echte naam) een kop koffie drinkt, de krant leest en een voetenbadje neemt. Het decor moet een deftig landgoed uitstralen.

Michiel Dicker, oprichter van Pockies, zegt: 'Snelle is 24/7 aan het werk en Pockies staat voor ontspanning. Het thema 'Rustig met Snelle' was dan ook het perfecte huwelijk.'

De boxershort (t.w.v. €17,95(!)) is te verkrijgen op deze website.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken