Kirsten Andres volgt Martin Huisman op bij Nima

Kirsten Andres volgt Martin Huisman op bij Nima
  • Algemeen
  • 19 nov 2019 @ 11:35
  • 7759 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Kirsten Andres wordt per 1 februari de nieuwe voorzitter/directeur van Nima. Maandag 18 november stemde de Ledenraad in met haar benoeming. Zij volgt Martin Huisman op.

Andres is afkomstig van KRO-NCRV waar ze nu nog directeur marketing & vereniging is. Zij trad in 2016 toe tot de Raad van Toezicht van Nima. Andres: ‘Ik vind het een uitdaging om Nima verder uit te bouwen van instituut naar een echte netwerkorganisatie. Off- en online bouwen aan het thuis van de marketing.’

 

Martin Huisman

Huidig voorzitter/directeur Martin Huisman gaf eerder dit jaar aan meer tijd aan zijn eigen bedrijf te willen besteden: ‘Na bijna acht jaar Nima is het tijd dat iemand anders het stokje overneemt. Ik ben zeer verheugd met Kirsten en ik zal er alles aan doen om alle ins & outs zo goed mogelijk over te dragen.’

Een commissie - bestaande uit twee afgevaardigden van de Nima Ledenraad en twee leden van de Raad van Toezicht - was verantwoordelijk voor de voordracht van Andres, waarmee de Ledenraad met enthousiasme instemde. Mike Moolenbel, voorzitter Raad van Toezicht: ‘Martin heeft samen met zijn team een gezonde basis voor de komende jaren neergezet. Er is weer ruimte om te investeren in vernieuwing en dat is een topprestatie. Kirsten heeft de kennis en ervaring om Nima samen met de leden verder te ontwikkelen en door te groeien naar een beroepsvereniging met een nog groter bereik. Bij KRO-NCRV heeft ze zich overtuigend bewezen en we zijn heel blij met deze mooie overgang.’

 

Nieuwe leden Raad van Toezicht

Tijdens de Ledenraadvergadering van 18 november zijn ook Ronald Voorn (Hogeschool Utrecht en Universiteit Twente) en Mildred Hutten (FD Mediagroep) benoemd als nieuwe leden van de Nima Raad van Toezicht.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken