Derde editie Upstream in teken van Capital, Talent en Growth
- Algemeen
- 29 apr 2022 @ 08:24
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 29 apr 2022 @ 08:24
- Michiel van Zaane
Van 31 mei tot 2 juni keert Upstream voor de derde maal op rij terug in Rotterdam. Upstream brengt changemakers bij elkaar om samen te werken aan een positieve maatschappelijke impact en de nieuwe economie.
Hoofdsprekers Duncan Stutterheim, André Kuipers en Constantijn van Oranje-Nassau gaan dit jaar in gesprek met deelnemers over de nieuwe economie. Upstream focust zich op de thema’s Capital, Talent & Growth. Door middel van uiteenlopende workshops, debatten en netwerkmomenten zullen talent, ondernemers, investeerders en innovaties aan elkaar gekoppeld worden.
‘De drie sprekers behoren tot de meest inspirerende en vooruitstrevende professionals van Nederland en trekken een groot aantal aanmeldingen van ondernemers en toptalent binnen. Het driedaagse evenement is dan ook een hotspot van invloedrijke ondernemers; er worden kapitaalinvesteringen aangetrokken, startups gevormd en waardevolle connecties gemaakt’ aldus Lars Crama, private lead Upstream.
40 city events
Naast het hoofdprogramma zullen er verspreid over de stad ruim 40 city events plaatsvinden. Het initiatief - dat mede mogelijk gemaakt wordt door de gemeente Rotterdam, Schiedam, Delft, de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) de Rabobank, KPN en ICOS - richt zich op de ontwikkeling en verbetering van het ondernemersklimaat en het versnellen van innovatie in de regio groot Rijnmond. Naast de energieke sfeer en inspirerende workshops, biedt Upstream haar deelnemers ook toegang tot een netwerk van 90+ investeerders en een pool van bijna 400 toptalenten.
'Het festival is in de afgelopen twee jaar hard gegroeid en lijkt hier niet mee te stoppen. Met steeds meer innovatieve startups die de koers van ondernemend Nederland bepalen, is er behoefte aan een gecentraliseerd evenement waar de Nederlandse top samenkomt. Dat is Upstream in een notendop’ stelt Crama.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ASN Bank kiest voor één krachtig merkbeeld
- Lego meest inspirerende onderneming van 2025
- Gut en The Valley reageren op Hertog Jan Leeuw
- Reframe presenteert DE&I-onderzoek binnen Nederlandse...
- Nieuwe Pride-campagne van KPN: eerbetoon aan generaties LGBTQIA+
- Bol en Tiny Miracles maken kunst tastbaar én sociaal met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers