Derde editie Upstream in teken van Capital, Talent en Growth
- Algemeen
- 29 apr 2022 @ 08:24
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 29 apr 2022 @ 08:24
- Michiel van Zaane
Van 31 mei tot 2 juni keert Upstream voor de derde maal op rij terug in Rotterdam. Upstream brengt changemakers bij elkaar om samen te werken aan een positieve maatschappelijke impact en de nieuwe economie.
Hoofdsprekers Duncan Stutterheim, André Kuipers en Constantijn van Oranje-Nassau gaan dit jaar in gesprek met deelnemers over de nieuwe economie. Upstream focust zich op de thema’s Capital, Talent & Growth. Door middel van uiteenlopende workshops, debatten en netwerkmomenten zullen talent, ondernemers, investeerders en innovaties aan elkaar gekoppeld worden.
‘De drie sprekers behoren tot de meest inspirerende en vooruitstrevende professionals van Nederland en trekken een groot aantal aanmeldingen van ondernemers en toptalent binnen. Het driedaagse evenement is dan ook een hotspot van invloedrijke ondernemers; er worden kapitaalinvesteringen aangetrokken, startups gevormd en waardevolle connecties gemaakt’ aldus Lars Crama, private lead Upstream.
40 city events
Naast het hoofdprogramma zullen er verspreid over de stad ruim 40 city events plaatsvinden. Het initiatief - dat mede mogelijk gemaakt wordt door de gemeente Rotterdam, Schiedam, Delft, de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) de Rabobank, KPN en ICOS - richt zich op de ontwikkeling en verbetering van het ondernemersklimaat en het versnellen van innovatie in de regio groot Rijnmond. Naast de energieke sfeer en inspirerende workshops, biedt Upstream haar deelnemers ook toegang tot een netwerk van 90+ investeerders en een pool van bijna 400 toptalenten.
'Het festival is in de afgelopen twee jaar hard gegroeid en lijkt hier niet mee te stoppen. Met steeds meer innovatieve startups die de koers van ondernemend Nederland bepalen, is er behoefte aan een gecentraliseerd evenement waar de Nederlandse top samenkomt. Dat is Upstream in een notendop’ stelt Crama.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
- AI en DM Trendrapport 2026 Beeckestijn: AI hertekent marketing
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- [column] De marketing van spijt: als ‘sorry’ ook een strategie...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

