Biografie Laura van Stralen is marketing en communicatie medewerker bij Sizo, een marketing intelligence bedrijf. Sizo heeft de complete Nederlandse zakelijke markt in beeld gebracht. Op basis van deze informatie optimaliseert Sizo de marktbewerking van B2B organisaties met als doel 1 op 1 conversie, door 1 op 1 communicatie.
Laura van Stralen


Hypertargeting: buzzwoord of goudmijn?
Hypertargeting, een term dat we steeds vaker voorbij zien komen als één van de sleutelwoorden voor succesvolle marketing. En dat is niet zo gek. Hypertargeting is het communiceren met een zeer specifieke doelgroep rondom een geheel op deze doelgroep afgestemde boodschap via diverse kanalen.

7 Tips voor de Digital B2B-Marketeer om 1 op 1 te communiceren
Het genereren van leads wordt steeds uitdagender. Dat geldt voor zowel B2B als B2C, profit als non-profit. De trend is dat we steeds hoger in de funnel leads verzamelen en deze nurturen totdat deze geschikt zijn voor sales. Voor het nurturen van deze leads wordt voornamelijk ingezet op online mogelijkheden.

5 trends en uitdagingen voor de B2B-marketeer in 2018
Nog een maand en dan zit 2017 er alweer op. En wat is het jaar voorbij gevlogen! Het was een jaar waarin de marketingactiviteiten van veel B2B organisaties zich ontwikkelden naar een steeds professionelere en gerichtere klantbenadering. Het was vooral ook een jaar waarin B2B marketing zeer belangrijk is gebleken. Zo is er het afgelopen jaar nog veel meer content ontwikkeld dan in 2016 en is marketing automation steeds meer ingeburgerd als basistool voor online marketing strategieën.

Wat kan het bedrijfsleven leren van de sportwereld?
Sport verbroedert, sport verbindt, sport is mondiaal, sport is heel erg groot, sport is voor data analyse de business case richting de toekomst.
- AlgemeenNieuws 'Retailmedia is niet alleen voor de...Nieuws Gouden combinatie van technologie,...Nieuws [column] Time well saved / spent!Nieuws Nieuw trendonderzoek Swocc: zes...Weblog [column] MuskNieuws Onderzoek: Energiecontracten te...
- B2BNieuws De marketingtransfers van week 18,...Weblog [column] Even applaus voor jezelf!...Nieuws Nima Marketing Day: 'De haven van...Nieuws Nederlandse bedrijven bouwen samen...Nieuws De marketingtransfers van week 17,...Nieuws Bidfood introduceert eigen commerce...
- BureausNieuws Wereldmuseum bepleit open blik naar...Nieuws Kellogg’s viert ochtendtypes met...Nieuws Otrium viert outletgeluk met...Nieuws Kamado Joe haakt in bij witte rook...Nieuws Gift a Tree en Ideapreneurs brengen...Nieuws Johnny Wonder strijkt grote...
- ContentmarketingNieuws Kruidvat investeert in inhouse...Weblog [column] Van blauwe loper naar For...Nieuws Home ontwikkelt introductiecampagne...Weblog [column] All or Nothing - in de OTT...Nieuws Tabloo start speelse...Nieuws Sterk, creatief en vol lef - ANWB...
- DesignWeblog [column] De stad is het merkNieuws New Dutch Wave organiseert tour naar...Weblog [column] Waarom geluid blijft hangenNieuws Shebang komt met nieuwe kaart...Nieuws ADCN stelt nieuw Creative Board aan Nieuws Philips lanceert OneUp elektrische...
- Food en RetailNieuws Magnum breidt uit met utopia-smaken Nieuws Kookboek Porsche viert Nederlands...Nieuws Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up...Nieuws Grolsch lanceert Feestweizen voor...Nieuws TikTok-campagne Spar speelt in op...Nieuws Desperados zoekt 'Head of Latin vibe'
- MediaNieuws NMO Online breidt fors uit met titelsNieuws Arjan Pomper vertrekt al weer bij...Nieuws Neople lanceert AI-platform voor...Nieuws Waslijnactie BOAS kaart...Nieuws KPN viert 10e Louis-campagne met...Nieuws Sijthoff Media stopt met Business...
- Online MarketingNieuws Amsterdam lanceert eigen AI-assistentNieuws [onderzoek] Gen Z kritisch op merken...Nieuws 3D-advertenties brengen...Nieuws Influencers moeten zich opnieuw...Nieuws Nieuwe website MP Motorsport draait...Weblog [column] Marketingfacts Focus #3
- SponsoringNieuws a.s.r. zet ouders en kinderen aan...Nieuws Total 90-shirt maakt iconische...Nieuws Coca-Cola nieuwe Official Partner...Nieuws KNVB en DPG Media verlengen...Nieuws Van kantine tot klimaatneutraalNieuws Topschaatser Marijke Groenewoud:...
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Bidfood introduceert eigen commerce media netwerk
- De marketingtransfers van week 17, 2025
- LinkedIn lanceert BrandLink voor gerichte B2B-advertenties
- Spotler neemt Lets Get Digital over
- Stef de Reeder van ABN Amro: 'Marketing is veel meer dan...
- Wing Cheung op Nima Marketing Day: 'Van onenightstand...
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 18,... 09-05-2025
- Nima Marketing Day: 'De haven van... 06-05-2025
- Nederlandse bedrijven bouwen samen... 06-05-2025
- De marketingtransfers van week 17,... 02-05-2025
- Bidfood introduceert eigen commerce... 01-05-2025
- LinkedIn lanceert BrandLink voor... 01-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
- Toon alle events »
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management