Biografie Laura van Stralen is marketing en communicatie medewerker bij Sizo, een marketing intelligence bedrijf. Sizo heeft de complete Nederlandse zakelijke markt in beeld gebracht. Op basis van deze informatie optimaliseert Sizo de marktbewerking van B2B organisaties met als doel 1 op 1 conversie, door 1 op 1 communicatie.
Laura van Stralen
Hypertargeting: buzzwoord of goudmijn?
Hypertargeting, een term dat we steeds vaker voorbij zien komen als één van de sleutelwoorden voor succesvolle marketing. En dat is niet zo gek. Hypertargeting is het communiceren met een zeer specifieke doelgroep rondom een geheel op deze doelgroep afgestemde boodschap via diverse kanalen.
7 Tips voor de Digital B2B-Marketeer om 1 op 1 te communiceren
Het genereren van leads wordt steeds uitdagender. Dat geldt voor zowel B2B als B2C, profit als non-profit. De trend is dat we steeds hoger in de funnel leads verzamelen en deze nurturen totdat deze geschikt zijn voor sales. Voor het nurturen van deze leads wordt voornamelijk ingezet op online mogelijkheden.
5 trends en uitdagingen voor de B2B-marketeer in 2018
Nog een maand en dan zit 2017 er alweer op. En wat is het jaar voorbij gevlogen! Het was een jaar waarin de marketingactiviteiten van veel B2B organisaties zich ontwikkelden naar een steeds professionelere en gerichtere klantbenadering. Het was vooral ook een jaar waarin B2B marketing zeer belangrijk is gebleken. Zo is er het afgelopen jaar nog veel meer content ontwikkeld dan in 2016 en is marketing automation steeds meer ingeburgerd als basistool voor online marketing strategieën.
Wat kan het bedrijfsleven leren van de sportwereld?
Sport verbroedert, sport verbindt, sport is mondiaal, sport is heel erg groot, sport is voor data analyse de business case richting de toekomst.
- AlgemeenNieuws Nima Marketing Day editie 2024 op...Nieuws ACM: sluit geen energiecontract af...Nieuws Europees Parlement stemt vóór AI-wetNieuws DOSSIER ESG Esther Overmars Purpose...Weblog [column] Waar is de junior...Nieuws Sven Fase van VodafoneZiggo: 'AI...
- B2BNieuws Martijn Jaartsveld, strategy...Weblog [column] SXSW: Is eenzaamheid...Weblog [column] Concurreren met je eigen...Nieuws Hokra zet met behalen...Nieuws B2B-campagne autoverhuurder...Nieuws Marketeer ANWB Lars Smit:...
- BureausNieuws Natwerk belooft totale creatieve...Nieuws [branded content] Mediahuis x Bever...Nieuws Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk...Nieuws Woedend wint Samsung Climate...Nieuws [interview] Merkexpert Van Leeuwen:...Nieuws De marketingtransfers van week 11,...
- ContentmarketingNieuws Branded Content Event 2024: AI en...Nieuws BCE24: 'Als marketeer is het Branded...Nieuws Uitslag Corporate Content Awards -...Nieuws Jongeren ontwikkelen zelf campagne...Nieuws BCE24: ING en Talpa over female...Weblog [Marketing the Rainbow #52b] Shell...
- DesignNieuws The Drum over SXSW 2024Nieuws Google onderzoekt impact GenAI op...Nieuws Henk Schiffmacher steekt Veluwse De...Nieuws Ford Nederland viert 100 jarig...Nieuws HDV visual branding nieuwe naam van...Weblog [column] AI gaat de marketingwereld...
- Food en RetailNieuws Thuiswinkel Markt Monitor:...Nieuws [RMD24] Europese standaarden voor...Nieuws Albert Heijn brengt paasassortiment...Nieuws Albert Heijn zoekt klantervaringen...Nieuws Jumbo stopt met vleesstunts na...Nieuws NIQ Retail Spend Barometer:...
- MediaNieuws NMO publiceert Mediatrends 2023Weblog [column] Top 5-TikTok-trends:...Nieuws Tv-reclames 2023: bestedingen...Nieuws Brandreview non-alcoholische...Weblog Marketeer, omarm de feministische...Nieuws Schermtijd februari vrijwel gelijk...
- Online MarketingNieuws BoekTok-creators schragen verkoop...Nieuws Gedwongen verkoop TikTok VS,...Weblog [column] AI-gedreven customer...Nieuws Pop-upsysteem van IAB in strijd met...Nieuws Een op drie marketingbureaus heeft...Nieuws Tim Cook: 'Apple gaat terrein winnen...
- SponsoringNieuws Go Ahead-speler Kuipers en zijn...Nieuws Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750...Nieuws Emirates start partnerschap met...Nieuws Exact sponsor WK shorttrack 2024 Nieuws EasyJet komende drie jaar officiële...Weblog [column] De gemiste kans in...
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing
- Toon alle events »