Biografie Laura van Stralen is marketing en communicatie medewerker bij Sizo, een marketing intelligence bedrijf. Sizo heeft de complete Nederlandse zakelijke markt in beeld gebracht. Op basis van deze informatie optimaliseert Sizo de marktbewerking van B2B organisaties met als doel 1 op 1 conversie, door 1 op 1 communicatie.
Laura van Stralen
Hypertargeting: buzzwoord of goudmijn?
Hypertargeting, een term dat we steeds vaker voorbij zien komen als één van de sleutelwoorden voor succesvolle marketing. En dat is niet zo gek. Hypertargeting is het communiceren met een zeer specifieke doelgroep rondom een geheel op deze doelgroep afgestemde boodschap via diverse kanalen.
7 Tips voor de Digital B2B-Marketeer om 1 op 1 te communiceren
Het genereren van leads wordt steeds uitdagender. Dat geldt voor zowel B2B als B2C, profit als non-profit. De trend is dat we steeds hoger in de funnel leads verzamelen en deze nurturen totdat deze geschikt zijn voor sales. Voor het nurturen van deze leads wordt voornamelijk ingezet op online mogelijkheden.
5 trends en uitdagingen voor de B2B-marketeer in 2018
Nog een maand en dan zit 2017 er alweer op. En wat is het jaar voorbij gevlogen! Het was een jaar waarin de marketingactiviteiten van veel B2B organisaties zich ontwikkelden naar een steeds professionelere en gerichtere klantbenadering. Het was vooral ook een jaar waarin B2B marketing zeer belangrijk is gebleken. Zo is er het afgelopen jaar nog veel meer content ontwikkeld dan in 2016 en is marketing automation steeds meer ingeburgerd als basistool voor online marketing strategieën.
Wat kan het bedrijfsleven leren van de sportwereld?
Sport verbroedert, sport verbindt, sport is mondiaal, sport is heel erg groot, sport is voor data analyse de business case richting de toekomst.
- AlgemeenWeblog [column] Marketeer, modaal is exitWeblog [column] VertrouwenNieuws Ontdek de kracht van welzijn op de...Nieuws Natuurmonumenten lanceert nieuwe...Weblog [column] Voor vertrouwen is geen...Nieuws 'Creatieve Residentie' ter ere van...
- B2BNieuws Beeckestijn en EarlyBridge fuserenNieuws De marketingtransfers van week 39,...Nieuws Strategische denkers (15): Het...Weblog [column] When the shit hits the fanNieuws De marketingtransfers van week 38,...Nieuws Data & Analytics Congres: focus op...
- BureausNieuws Make-over voor Food for SkinNieuws Bouwbedrijf Heijmans lanceert nieuwe...Nieuws Adobe kiest Dentsu Creative als...Nieuws Defensie lanceert nieuwe campagne...Nieuws KNGF lanceert campagne HondicapNieuws Springbok en Joe Public breiden...
- ContentmarketingNieuws Laatste kans om ook te schitteren op...Nieuws Intertoys start campagne rondom NK...Nieuws Mens centraal op 12e Congres...Nieuws Patagonia brengt film The Last...Nieuws Iconische gebouwen kleuren rood voor...Nieuws Jongeren weten te weinig over...
- DesignNieuws Amsterdam Museum lanceert campagne...Nieuws “Big 5” kunstenaars van Den Haag in...Weblog [column] Hoe beschermen we muzikale...Nieuws Finale Mysteryland brengt ode aan...Weblog [column] Bedacht door een mensWeblog [column] De paradox van muzikale AI...
- Food en RetailNieuws [onderzoek] Jongeren waarderen...Nieuws Van Gelder introduceert plantaardige...Nieuws [marketeer 209] Steven Kesler - co...Nieuws Dierendag: sekstoys niet voor de poesNieuws Commissarisjes bepalen nieuwe koers...Weblog [column] Retail draait om de 'place...
- MediaNieuws Airborne gaat vanaf vandaag...Nieuws Dit zijn de genomineerden Mercurs 2024Nieuws KPN besteedt aandacht aan cyberpestenNieuws DPG Media vernieuwt home...Nieuws Mercurs bestaat 25 jaar;...Weblog [column] Top 5-TikTok-trends:...
- Online MarketingNieuws Consumentenbond: 'Banken leveren...Nieuws Consumentenbond: Meta laks in aanpak...Nieuws Vernieuwde Kruidvat app zet in op...Nieuws ANWB verbreedt online aanbod met...Nieuws Greetz viert 20 jarig bestaanNieuws Apple-oortjes in de VS goedgekeurd...
- SponsoringNieuws DPG Media en FC Twente verlengen...Nieuws Essent terug in schaatssport met...Nieuws Heineken bundelt krachten met ADENieuws De Luisterlijn en Beter Horen...Nieuws Matchis: Werving stamceldonoren...Nieuws Enterprise verlengt partnership met...
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
Laatste Nieuws
- Beeckestijn en EarlyBridge fuseren30-09-2024
- De marketingtransfers van week 39,... 27-09-2024
- Strategische denkers (15): Het... 26-09-2024
- De marketingtransfers van week 38,... 20-09-2024
- Data & Analytics Congres: focus op... 18-09-2024
- Coca-Cola Europacific Partners... 17-09-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing
- Toon alle events »