Vernieuwde Kruidvat app zet in op gamification
- Online
- 19 sep 2024 @ 08:31
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 19 sep 2024 @ 08:31
- Michiel van Zaane
De Kruidvat app is vernieuwd. De lancering van de app op 23 september 2024 gaat vergezeld van een multimediale campagne waarbij veel prijzen te winnen zijn.
Gamification speelt een belangrijke rol in de vernieuwde Kruidvat app. Door spelelementen toe te voegen wordt het winkelen leuker. Om de lancering van de vernieuwde app te vieren, start maandag 23 september een grote multimediale campagne die zichtbaar zal zijn op tv, radio, online en via influencers. Hiermee wordt heel Nederland en België bereikt. Tijdens deze campagne introduceert Kruidvat het spel ‘Schud & Win’. Klanten maken gedurende vier weken kans kans op meer dan 100.000 prijzen door in te loggen op de app en mee te doen aan het spel. Vier weken lang worden op ‘Verrassende Vrijdag’ hoofdprijzen weggegeven, zoals een e-bike, bakfiets, verblijf in Europarcs en kaarten voor de Grand Prix van Oostenrijk 2025.
Interactieve winkelervaring en klantbetrokkenheid
‘Met deze campagne willen we onze vernieuwde app op een aantrekkelijke en interactieve manier onder de aandacht brengen,’ zegt Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience bij Kruidvat. ‘De app is een belangrijk contactpunt in de klantreis en verbindt onze online en offline ervaringen. Door spelelementen zoals ‘Schud & Win’ creëren we bovendien meer betrokkenheid.’
Gemak
De vernieuwde Kruidvat app biedt meer gemak, voordeel voor iedereen en advies voor gezondheidsvragen Alle acties staan op één plek, je kunt notificaties aanzetten voor de nieuwe folder en er kan gebruik worden gemaakt van een boodschappenlijstje. Voor de Kruidvat Clubleden biedt de vernieuwde app extra voordelen. Leden ontvangen gepersonaliseerde aanbiedingen die aansluiten bij hun koopgedrag en voorkeuren, tevens vinden zij eenvoudig acties op producten die zij eerder gekocht hebben. Alle voordelen van de Kruidvat Club staan in de app overzichtelijk op één plek.
Credits:
Opdrachtgever: Kruidvat
Design & Development APP: Ice Mobile
Concept & Reclamebureau: DDB Amsterdam & DDB Retail
Media: EssenceMediacom
Influencer Marketing: We are First
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Van Den Bosch van Newcraft naar iO11-10-2024
- Apple nieuwe nummer 1 van Twinkle100 10-10-2024
- Consumentenbond: 'Banken leveren... 26-09-2024
- Consumentenbond: Meta laks in aanpak... 24-09-2024
- Vernieuwde Kruidvat app zet in op... 19-09-2024
- ANWB verbreedt online aanbod met... 18-09-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing