Magnum breidt aanbod uit met utopia-smaken

Magnum breidt aanbod uit met  utopia-smaken
  • Food-en-retail
  • 9 mei 2025 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Geen tag

IJsmerk Magnum breidt zijn assortiment verder uit met de lancering van de 'Utopia lijn'. Dit nieuwe aanbod, bestaande uit Magnum Double Hazelnut en Magnum Double Cherry ijsjes, wil een 'combinatie van multisensoriële ingrediënten bieden' die de grenzen van smaak en textuur verleggen.

Elk ijsje in het Utopia assortiment is zorgvuldig ontwikkeld met een speciale marmerstructuur en bevat een rijke kern, afgemaakt met een luxe, zijdezachte saus en omhuld met knapperige chocolade en krokante stukjes voor een extra textuurbeleving, belooft Magnum. 'De unieke combinatie van smaak en textuur creëren een ervaring die je zintuigen verrast en meeneemt op een bijzondere reis.'

‘Take your pleasure beyond’
De Magnum Double Hazelnut ijsjes trakteren je volgens de makers op een rijke smaakbeleving met subtiele hints van hazelnoot. 'In de kern proef je ijs met hazelnootsmaak en ijs met een rijke karamel- en amandelsmaak, gecombineerd met een gezouten hazelnootsaus. De ijsjes zijn omhuld met een dikke, krakende laag  witte Magnum chocolade en verrijkt met stukjes gekarameliseerde hazelnoot, amandel en pistache voor een bijzondere ervaring.' 

De Magnum Double Cherry ijsjes zijn volgens het ijsmerk een verfrissende combinatie van zoete en zure bessen, die een verrassende twist geven aan de smaakbeleving. 'Met een basis van zwarte bessen, framboos en romig ijs,  besprenkeld met kersensaus. Het geheel wordt afgemaakt met een dikke laag  krakende Magnum melkchocolade met krokante stukjes met een subtiele bessensmaak voor een ultieme smaakbeleving.'

Magnum zegt te geloven dat een dag zonder plezier een verloren dag is en dat iedereen de vrijheid moet hebben om te doen wat hen gelukkig maakt. 'Ga mee op een multisensoriële reis, waarbij elke hap Pleasure Seekers meeneemt op een uniek, zintuiglijk avontuur dat de verwachtingen overtreft.' 

'In 2025 zet Magnum een stap verder in de wereld van genot, met een verrassende samensmelting van food en fashion. Een wereld waarin stijl net zo smaakvol is als het ijsje zelf. De smaken, texturen en kleuren maken elk Magnum ijsje een eetbaar fashion statement - een traktatie voor de zintuigen die niet alleen heerlijk smaakt, maar ook gezien mag worden', vult Anne Veenhuyzen, Magnum PR & Social lead aan. Recent werd het nieuwe Magnum Ice Cream Company hoofdkantoor in Amsterdam geopend, ziehier, nu nog even een Unilever-onderdeel. 

Over Magnum 
'Magnum werd in 1989 geïntroduceerd en was het eerste luxe ijsproduct gericht op volwassenen. Vandaag de dag is Magnum een van ‘s wereld grootste ijsmerken, met een wereldwijde verkoop van meer dan 1 miljard eenheden per jaar. Magnum werkt sinds 2011 samen met Rainforest Alliance om zijn producten op een duurzame manier te vervaardigen. Ga voor meer informatie naar de website magnumicecream.com.'

(bron en foto: Magnum) 

 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken