Dit zijn de genomineerden Mercurs 2024
- Media
- 3 okt 2024 @ 10:02
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 3 okt 2024 @ 10:02
- Sjaak Hoogkamer
De genomineerden voor de Mercurs 2024 zijn bekend. Er zijn 15 nominaties verspreid over 5 categorieën.
Nieuw dit jaar is dat de drie genomineerden in de categorie Magazine Mediamerk winnaar zijn van een Gouden, Zilveren of Bronzen Mercur.
De nominaties zijn (in alfabetische volgorde):
Magazine Mediamerk van het Jaar
Harper’s Bazaar Hearst Netherlands
Miljuschka Magazine Miljuschka Publishing BV
Voetbal International PXR
Redactieteam van het Jaar
Reactieteam Bobo, Okki, Wild van Blink
Freek, National Geographic Junior
ELLE Hearst Netherlands
FLOW Roularta Media Nederland
Innovatie van het Jaar
Donald Duck (Nieuwe bewoner Duckstad) DGP Media
Happy Times Magazine (Bevordering duurzaamheid) Happy Times Magazine BV
Libelle/Margriet/Flair (Astro Orakel-Chat GPT/AI) DPG Media
Partnership van het Jaar
Libelle x Stichting Lezen en Schrijven
LINDA. x HEMA
Psychologie Magazine x Milieu Centraal
Kanshebbers Mercur BeLOFte van het Jaar
Drie talenten gaan op voor de Mercur BeLOFte van het Jaar. De winnaar van deze prijs ontvangt naast de award een bedrag van € 2.500,00 beschikbaar gesteld door het Lucas-Ooms Fonds (LOF).
De genomineerden zijn:
Maartje Bregman Happy Times Magazine Happy Times Magazine BV
Marcella Cazzato De Smaak van Italië DSV Media
Lotte Verheul Quote Hearst Netherlands
Uitreiking
Tijdens de 25e Mercurs op donderdagavond 19 november a.s. in Theater Amsterdam worden alle genomineerde cases gepresenteerd en de winnaars bekendgemaakt. Toegangskaarten zijn te bestellen op mercurs.nl.
Jury’s Mercurs 2024
Twee jury’s stelden dit jaar de nominaties en de winnaars vast. De jury’s bestaan uit vakmensen uit verschillende segmenten en disciplines van de magazinemedia- en communicatiesector.
De jury voor Magazine Mediamerk, BeLOFte en Redactieteam: juryvoorzitter Derk Sauer (media ondernemer), Jildou van der Bijl (The Editors), Jochem Leegstra (ANDSTAAT), Nicolette Hulsebos (FONK) en Jaap van Zessen (De Digitale Chef).
De jury voor Innovatie en Partnership: juryvoorzitter Maiko Valentijn (GroupM), Mariëlle Arts (The Editors), Elias Reinheimer (Havas Play), Elzemieke Olsthoorn (Abovo Maxlead), Thomas van Vessem (Nederlandse Loterij) en Ilse van Loon (Independent Brand & Marketing Professional).
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
- Podimo bereikt 300K betalende leden in Nederland
- [column] Als je kerstcommercial wordt teruggetrokken omdat je...
- Aandacht voor advertenties blijkt sterk platformafhankelijk
- [column] De mooiste tijd van het jaar?
Laatste Nieuws
- Aandacht voor advertenties blijkt... 16-12-2025
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

