Beeckestijn en EarlyBridge fuseren
- B2b
- 30 sep 2024 @ 12:08
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 30 sep 2024 @ 12:08
- Sjaak Hoogkamer
Beeckestijn Business School en EarlyBridge zullen op termijn samensmelten waarmee naar eigen zeggen ‘een krachtig aanbod aan geïntegreerde programma's ontstaat.'
De markt vraagt volgens beide organisaties in toenemende mate om kennisontwikkeling op het gebied van AI, Digital, Customer Experience en Data. Tegelijkertijd zijn leiderschap, teamwork en communicatievaardigheden door digitalisering ingrijpend veranderd. Hans Molenaar van Beeckestijn: ‘Succesvolle verandering vereist tegenwoordig niet alleen vakinhoudelijke kennis, maar ook sterke leiderschaps- en changemanagementvaardigheden. Door de krachten te bundelen, kunnen Beeckestijn en EarlyBridge bedrijven en professionals nog beter helpen bij hun transformatie naar meer digitaal, datagedreven en klantgerichte organisaties.’
Kathy van de Laar (EarlyBridge): ‘Deze samenwerking stelt ons in staat om onze expertise op het gebied van leiderschap, change, customer experience en employee engagement te verrijken met de diepgaande vakkennis van Beeckestijn op het gebied van AI, digital, data, marketing en communicatie. Zo kunnen we organisaties nog beter ondersteunen in hun ontwikkeling, waarbij sterke leiderschapskwaliteiten worden gecombineerd met inzichten die direct bijdragen aan impactvolle businessresultaten.’
Beeckestijn Business School profileertzich al jaren als 'toonaangevend op het gebied van Customer Experience (CX), Digital, Data, Communicatie en Marketing.' EarlyBridge heeft een reputatie opgebouwd met leiderschaps- en veranderprogramma’s en heeft samenwerkingen met organisaties zoals KLM, KPN, ABN AMRO, Klaverblad en Enexis.
Molenaar: ‘Onze deelnemers vragen steeds vaker om leiderschaps- en changemanagementprogramma’s om door te groeien en succesvoller te worden. Dankzij de samenwerking met EarlyBridge kunnen we nu ook award-winnende leiderschapsprogramma’s aanbieden als opleiding, wat deze toegankelijk maakt voor kleinere organisaties en individuen. Daarnaast kunnen we binnen onze bestaande programma’s meer aandacht besteden aan persoonlijke ontwikkeling en change.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 50, 202512-12-2025
- Marketingtransfers week 49, 202505-12-2025
- Sanne Hartman (Ovivio): 'Je kunt het... 01-12-2025
- Marketingtransfers week 48, 202528-11-2025
- Imke Walenberg nieuwe hoofdredacteur... 24-11-2025
- Marketingtransfers week 47, 202521-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

