Beeckestijn en EarlyBridge fuseren
- B2b
- 30 sep 2024 @ 12:08
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 30 sep 2024 @ 12:08
- Sjaak Hoogkamer
Beeckestijn Business School en EarlyBridge zullen op termijn samensmelten waarmee naar eigen zeggen ‘een krachtig aanbod aan geïntegreerde programma's ontstaat.'
De markt vraagt volgens beide organisaties in toenemende mate om kennisontwikkeling op het gebied van AI, Digital, Customer Experience en Data. Tegelijkertijd zijn leiderschap, teamwork en communicatievaardigheden door digitalisering ingrijpend veranderd. Hans Molenaar van Beeckestijn: ‘Succesvolle verandering vereist tegenwoordig niet alleen vakinhoudelijke kennis, maar ook sterke leiderschaps- en changemanagementvaardigheden. Door de krachten te bundelen, kunnen Beeckestijn en EarlyBridge bedrijven en professionals nog beter helpen bij hun transformatie naar meer digitaal, datagedreven en klantgerichte organisaties.’
Kathy van de Laar (EarlyBridge): ‘Deze samenwerking stelt ons in staat om onze expertise op het gebied van leiderschap, change, customer experience en employee engagement te verrijken met de diepgaande vakkennis van Beeckestijn op het gebied van AI, digital, data, marketing en communicatie. Zo kunnen we organisaties nog beter ondersteunen in hun ontwikkeling, waarbij sterke leiderschapskwaliteiten worden gecombineerd met inzichten die direct bijdragen aan impactvolle businessresultaten.’
Beeckestijn Business School profileertzich al jaren als 'toonaangevend op het gebied van Customer Experience (CX), Digital, Data, Communicatie en Marketing.' EarlyBridge heeft een reputatie opgebouwd met leiderschaps- en veranderprogramma’s en heeft samenwerkingen met organisaties zoals KLM, KPN, ABN AMRO, Klaverblad en Enexis.
Molenaar: ‘Onze deelnemers vragen steeds vaker om leiderschaps- en changemanagementprogramma’s om door te groeien en succesvoller te worden. Dankzij de samenwerking met EarlyBridge kunnen we nu ook award-winnende leiderschapsprogramma’s aanbieden als opleiding, wat deze toegankelijk maakt voor kleinere organisaties en individuen. Daarnaast kunnen we binnen onze bestaande programma’s meer aandacht besteden aan persoonlijke ontwikkeling en change.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 10, 2025
- Thijs de Boer versterkt creatief leiderschap TBWA\Neboko
- De marketingtransfers van week 11, 2025
- [column] De ondergang van authentieke content op LinkedIn
- Surf en Nikhef kiezen ServerDirect voor IT-infrastructuur
- Edward Knol nieuwe Managing Director van Initiative Nederland
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 11,... 21-03-2025
- Edward Knol nieuwe Managing Director... 19-03-2025
- Wim Creative Agency neemt David... 18-03-2025
- Thijs de Boer versterkt creatief... 17-03-2025
- De marketingtransfers van week 10,... 14-03-2025
- Surf en Nikhef kiezen ServerDirect... 11-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center