Wehkamp benoemt Graham Harris tot CEO
- B2b
- 10 apr 2019 @ 09:41
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - E-commercePersonalia
- 10 apr 2019 @ 09:41
- Lucas Boon
Piet Coelewij gaat na 2,5 jaar een andere rol binnen Wehkamp vervullen. Graham Harris volgt hem op als ad interim CEO.
Coelewij blijft als senior adviseur betrokken bij Wehkamp. Hij laat weten: 'Ik ben trots op de mensen van Wehkamp die in relatief korte tijd de organisatie getransformeerd hebben naar een moderne digitale omgeving met een sterke focus op gezinnen in Nederland. De tijd is nu rijp om het stokje over te dragen aan een nieuwe leider die de strategie verder gaat implementeren.'
Onder leiding van Coelewij lanceerde Wehkamp onder meer recent een nieuwe merkstrategie. De volgende fase is in de strategie en het groeiplan van Wehkamp, waarbij de nadruk komt te liggen op executie, vereist een ander type leiderschap. Graham Narris is de aangewezen man om dit te implementeren. Harris heeft retailervaring opgedaan bij onder meer Tesco, Carpetright en in fashion gerelateerde functies.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 49, 202505-12-2025
- Sanne Hartman (Ovivio): 'Je kunt het... 01-12-2025
- Marketingtransfers week 48, 202528-11-2025
- Imke Walenberg nieuwe hoofdredacteur... 24-11-2025
- Marketingtransfers week 47, 202521-11-2025
- Marketingtransfers week 46, 202514-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

