Markteffect neemt Dynamic Concepts Consultancy over
- B2b
- 4 feb 2020 @ 09:49
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Overname
- 4 feb 2020 @ 09:49
- Sjaak Hoogkamer
Marktonderzoekbureau Markteffect uit Eindhoven heeft branchegenoot Dynamic Concepts Consultancy overgenomen. Dynamic Concepts Consultancy zal volledig geïntegreerd worden in de vestiging van Markteffect.
De overname zal direct voor een verdere groei in omvang en kennis zorgen binnen Markteffect. Volgens algemeen directeur Joris Schellekens van Markteffect is de overname van deze Leisure onderzoekspecialist een mooie kans om directe ervaring uit de marktonderzoekswereld en concrete specialisatie binnen de ‘Leisure’ markt over te nemen. ‘We zijn al een grote speler in de Leisure markt en dit is voor Markteffect een goede kans om verdere expertise en focus hierin vorm te geven.’
Markteffect uit Eindhoven heeft branchegenoot Dynamic Concepts Consultancy overgenomen en vergroot daarmee haar belang in de leisuremarkt
Markteffect is onderdeel van de ME Research Group. De oprichters en eigenaren Hesam Fahimi en Edgar de Beule zijn de afgelopen maanden druk bezig geweest om de overname te realiseren. 13 jaar na het oprichten van Markteffect bestaat de groep inmiddels na de overname uit 100 werknemers. ‘Er is veel vraag naar dienstverlening op het gebied van marktonderzoek en het is ons doel door te groeien in de top 5 van Nederland. We willen echter verder groeien zonder onze kernwaarden te verliezen. Deze overname biedt ons veel nieuwe kansen en mogelijkheden om weer een stapje dichterbij ons doel te komen.’ De ME Research Group bestaat naast Markteffect ook uit het Amsterdamse marktonderzoeksbureau Direct Research en leverancier van onderzoeksoftware Collecthor.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing