Lectric gaat op in SRM

Lectric gaat op in SRM
  • B2b
  • 6 mei 2020 @ 11:25
  • 15706 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Overname

Na een intensieve samenwerking sinds begin dit jaar tussen opleiders Lectric en SRM, zal Lectric vanaf 1 juli samengaan met SRM onder de naam SRM.

Voor beide partijen is dit een logische stap: zowel Lectric als SRM biedt opleidingen aan voor (online)marketing- en communicatieprofessionals die alles uit hun carrière willen halen.

 

Letric is specialist op het gebied van korte, praktijkgerichte trainingen, met name in de online marketing en communicatie, terwijl SRM de specialist is op het gebied van de zwaardere door de branche erkende vakopleidingen voor marketing- en communicatieprofessionals. Inmiddels is online marketing zo geïntegreerd in alle disciplines van het vakgebied, dat beide partijen dezelfde doelgroepen willen aanspreken. SRM-directeur Maarten Nijboer: ‘Zo valt er synergie te behalen tussen de experts die zich inzetten voor SRM en Lectric en bieden we samen een nog completer en eigentijdser aanbod. We gaan werken als één team en dat gaan onze deelnemers direct merken. Op deze manier zijn wij de enige partij die opleidingen uit het gehele vakgebied aanbiedt.’

Wat verandert er?

Vanaf september biedt SRM alle opleidingen en trainingen van Lectric aan naast het bestaande aanbod van SRM. Het aanbod dat voorheen bij Lectric te volgen was, is te herkennen aan het ‘powered by Lectric’-logo. De nieuwe vakopleidingen en trainingen die door deze samenwerking tot stand zijn gekomen, zijn ook aan dit label te herkennen. Ook de trainers, die gemiddeld met een 8,7 beoordeeld worden, komen de deelnemers weer tegen als ze een training of opleiding bij SRM volgen. Zij staan voortaan bij SRM voor de klas, naast de huidige SRM-docenten die natuurlijk aan SRM verbonden blijven.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken