ME Research Group neemt Team Vier over

ME Research Group neemt Team Vier over
  • B2b
  • 22 apr 2020 @ 09:25
  • 19526 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • OvernameOnderzoek

ME Research Group, waar onderzoeksbureaus Martkeffect en DirectResearch onder vallen, neemt branchegenoot Team Vier over.

Om te kunnen investeren in nieuwe ontwikkelingen is Team Vier enkele maanden geleden een zoektocht gestart naar een strategische partner en dat is ME Research Group geworden.

Remco Frerichs, een van de twee directeuren, heeft ervoor gekozen zijn ambities buiten de onderzoekbranche te verwezenlijken. Jeannetta Berghahn (andere directeur) blijft commercieel verantwoordelijk voor Team Vier.

Edgar de Beule en Hesam Fahimi, oprichters van ME Research Group, zeggen: 'Met de overname van Team Vier versterken we onze marktpositie. We hebben in de afgelopen maanden constructieve gesprekken gevoerd met de directie en zijn onder de indruk van de kwaliteit en kennis die bij Team Vier aanwezig is.'

Jeannetta Berghahn voegt toe: 'ME Research Group heeft zijn positie op de Nederlandse markt inmiddels meer dan bewezen, is commercieel sterk en heeft veel productkennis. Daarnaast beschikt de ME Group over een uitgebreid productportfolio, mede opgebouwd door de focus op innovatie.'

De overname van Team Vier is voor ME Research Group de derde acquisitie in een jaar tijd. In maart 2019 werd de overname van DirectResearch bekendgemaakt, in februari 2020 werd Dynamic Concepts Consultancy overgenomen.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken