ME Research Group neemt Team Vier over
- B2b
- 22 apr 2020 @ 09:25
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - OvernameOnderzoek
- 22 apr 2020 @ 09:25
- Lucas Boon
ME Research Group, waar onderzoeksbureaus Martkeffect en DirectResearch onder vallen, neemt branchegenoot Team Vier over.
Om te kunnen investeren in nieuwe ontwikkelingen is Team Vier enkele maanden geleden een zoektocht gestart naar een strategische partner en dat is ME Research Group geworden.
Remco Frerichs, een van de twee directeuren, heeft ervoor gekozen zijn ambities buiten de onderzoekbranche te verwezenlijken. Jeannetta Berghahn (andere directeur) blijft commercieel verantwoordelijk voor Team Vier.
Edgar de Beule en Hesam Fahimi, oprichters van ME Research Group, zeggen: 'Met de overname van Team Vier versterken we onze marktpositie. We hebben in de afgelopen maanden constructieve gesprekken gevoerd met de directie en zijn onder de indruk van de kwaliteit en kennis die bij Team Vier aanwezig is.'
Jeannetta Berghahn voegt toe: 'ME Research Group heeft zijn positie op de Nederlandse markt inmiddels meer dan bewezen, is commercieel sterk en heeft veel productkennis. Daarnaast beschikt de ME Group over een uitgebreid productportfolio, mede opgebouwd door de focus op innovatie.'
De overname van Team Vier is voor ME Research Group de derde acquisitie in een jaar tijd. In maart 2019 werd de overname van DirectResearch bekendgemaakt, in februari 2020 werd Dynamic Concepts Consultancy overgenomen.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing