Nieuwe podcast BvA laat merkleiders aan het woord

Nieuwe podcast BvA laat merkleiders aan het woord
  • B2b
  • 25 mei 2022 @ 11:38
  • 16564 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

‘Van auto tot scootmobiel’ is de titel van de zojuist gelanceerde BvA Merkleiders podcast waarin Willem Verschuur van de Louwman Groep vertelt over het diversiteitsbeleid van het bedrijf.

Henriette van Swinderen, Directeur BvA: ‘Wij zijn heel blij dat de Taskforce I&D deze bijzondere podcast heeft gerealiseerd. Hiermee willen we vakgenoten inspiratie bieden door merkleiders te laten vertellen hoe zij vanuit hun merkvisie en bedrijfsdoelstellingen bij willen dragen aan positieve gedragsverandering en een inclusieve samenleving.”

In deze eerste pilotversie komt Willem Verschuur, Director Innovation, Digital & Data bij de Louwman Groep aan het woord. Hoe zorgt hij ervoor dat Louwman in haar dienstverlening en communicatie inclusief is? Willem gaat in op de dilemma’s die daarbij komen kijken en vertelt onder meer hoe de sponsoring van paralympische sporters door Toyota (onderdeel van Louwman), bijdraagt aan een betere dienstverlening aan mensen met een beperking.

De podcast is gemaakt door de BvA Taskforce Inclusie & Diversiteit in samenwerking met audio agency Airborne en The X Culture Club. De podcast is hier te beluisteren.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken