Nieuwe podcast BvA laat merkleiders aan het woord
- B2b
- 25 mei 2022 @ 11:38
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 25 mei 2022 @ 11:38
- Michiel van Zaane
‘Van auto tot scootmobiel’ is de titel van de zojuist gelanceerde BvA Merkleiders podcast waarin Willem Verschuur van de Louwman Groep vertelt over het diversiteitsbeleid van het bedrijf.
Henriette van Swinderen, Directeur BvA: ‘Wij zijn heel blij dat de Taskforce I&D deze bijzondere podcast heeft gerealiseerd. Hiermee willen we vakgenoten inspiratie bieden door merkleiders te laten vertellen hoe zij vanuit hun merkvisie en bedrijfsdoelstellingen bij willen dragen aan positieve gedragsverandering en een inclusieve samenleving.”
In deze eerste pilotversie komt Willem Verschuur, Director Innovation, Digital & Data bij de Louwman Groep aan het woord. Hoe zorgt hij ervoor dat Louwman in haar dienstverlening en communicatie inclusief is? Willem gaat in op de dilemma’s die daarbij komen kijken en vertelt onder meer hoe de sponsoring van paralympische sporters door Toyota (onderdeel van Louwman), bijdraagt aan een betere dienstverlening aan mensen met een beperking.
De podcast is gemaakt door de BvA Taskforce Inclusie & Diversiteit in samenwerking met audio agency Airborne en The X Culture Club. De podcast is hier te beluisteren.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing