Paul Geraeds vertrekt bij Center Parcs
- Bureaus
- 7 feb 2014 @ 15:36
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaMarketingMerkenCampagnes
- 7 feb 2014 @ 15:36
- Redactie Bureaus
Marketingdirecteur Paul Geraeds vertrekt bij Center Parcs. Hij wordt CEO van Bakker Hillegom, dat hij omschrijft als ‘de Wehkamp voor de tuin’. De overstap komt als een complete verrassing, want Geraeds heeft net een bureau-oriëntatie afgerond.
Geraeds leidt voor Center Parcs de marketing in heel Europa. Precies een week geleden koos hij na een pitch de Nederlands/Franse bureaucombinatie Ogilvy Amsterdam en Parijs uit voor de gecentraliseerde Europese reclamecampagne. Aan MarketingTribune laat hij weten dat er ook inmiddels een nieuw contract is getekend met een mediabureau dat eveneens meer gecentraliseerd gaat werken: na een ‘pre-pitch’ heeft Center Parcs de overeenkomst met haar Franse mediabureau Havas verlengd.
Zelf vindt Geraeds dit een goed moment om te vertrekken. ‘Ik werk nu 17 jaar voor Center Parcs, waarvan de laatste acht jaar als marketingdirecteur. Ik ben ook ooit general manager van een park geweest, wat enorm helpt om het klassieke verschil tussen operatie en hoofdkantoor zo klein mogelijk te houden.’
Per april stapt Geraeds over naar Bakker Hillegom, een relatief onbekende maar grote partij die alles voor de tuin direct aan de eindklant levert, dus zonder tussenkomst van een tuincentrum. ‘De Wehkamp, maar dan voor de tuin’, lacht Geraeds. ‘Natuurlijk is dit een heel ander metier, maar net als bij Center Parcs speelt ook bij Bakker Hillegom het spel tussen Direct Marketing en online. Ik heb ervaring met dat spel en ga er ook bij Bakker mee aan de slag. Daar heb ik veel zin in.’
Lees ook het uitgebreide interview dat MarketingTribune met Paul Geraeds voerde over de Europese strategie van Center Parcs, voor de online rubriek Marketeer van de Week.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Paul Geraeds
- vertrek
- Bakker Hillegom
- marketing directeur
- CEO
- overstap
- Ogilvy
- bureau
- pitch
- campagne
- Havas
- Center Parcs
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

