Paul Geraeds vertrekt bij Center Parcs

Paul Geraeds vertrekt bij Center Parcs
  • Bureaus
  • 7 feb 2014 @ 15:36
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaMarketingMerkenCampagnes

Marketingdirecteur Paul Geraeds vertrekt bij Center Parcs. Hij wordt CEO van Bakker Hillegom, dat hij omschrijft als ‘de Wehkamp voor de tuin’. De overstap komt als een complete verrassing, want Geraeds heeft net een bureau-oriëntatie afgerond.

Geraeds leidt voor Center Parcs de marketing in heel Europa. Precies een week geleden koos hij na een pitch de Nederlands/Franse bureaucombinatie Ogilvy Amsterdam en Parijs uit voor de gecentraliseerde Europese reclamecampagne. Aan MarketingTribune laat hij weten dat er ook inmiddels een nieuw contract is getekend met een mediabureau dat eveneens meer gecentraliseerd gaat werken: na een ‘pre-pitch’ heeft Center Parcs de overeenkomst met haar Franse mediabureau Havas verlengd.

Zelf vindt Geraeds dit een goed moment om te vertrekken. ‘Ik werk nu 17 jaar voor Center Parcs, waarvan de laatste acht jaar als marketingdirecteur. Ik ben ook ooit general manager van een park geweest, wat enorm helpt om het klassieke verschil tussen operatie en hoofdkantoor zo klein mogelijk te houden.’

Per april stapt Geraeds over naar Bakker Hillegom, een relatief onbekende maar grote partij die alles voor de tuin direct aan de eindklant levert, dus zonder tussenkomst van een tuincentrum. ‘De Wehkamp, maar dan voor de tuin’, lacht Geraeds. ‘Natuurlijk is dit een heel ander metier, maar net als bij Center Parcs speelt ook bij Bakker Hillegom het spel tussen Direct Marketing en online. Ik heb ervaring met dat spel en ga er ook bij Bakker mee aan de slag. Daar heb ik veel zin in.’

Lees ook het uitgebreide interview dat MarketingTribune met Paul Geraeds voerde over de Europese strategie van Center Parcs, voor de online rubriek Marketeer van de Week.  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken