Nationaal Militair Museum kiest bureau 105

Nationaal Militair Museum kiest bureau 105
  • Bureaus
  • 24 apr 2014 @ 12:20
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieKunst & CultuurCommunicatiePitches

Het Nationaal Militair Museum (NMM), dat begin oktober de deuren opent op de voormalige vliegbasis Soesterberg, heeft na een uitgebreid pitchtraject gekozen voor het bureau 105 om het nieuwe museum op de kaart te zetten.

105 ('One-oh-five') presenteerde, net als een aantal andere bureaus, een visie op de strategische aanpak voor de openingscampagne en het vervolg daarop. Het Nationaal Militair Museum koos unaniem voor 105. Heleen Bronder, coördinator marketing en communicatie van het NMM: 'Zowel de inhoudelijke vertaling van onze vraag, de strategische aanpak als de voorzetten voor een creatieve uitwerking waren een schot in de roos. Wat ons betreft stak 105 met kop en schouders boven de rest uit.'

In het NMM worden de geschiedenis, het heden en de toekomst van de Nederlandse krijgsmacht belicht. Het project is een publiek-private samenwerking van het Ministerie van Defensie en Heijmans. Behalve voor het grote publiek heeft het museum naar eigen zeggen ook een 'spectaculair aanbod voor militairen, veteranen en de zakelijke markt'. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken