Aegon en TBWA zetten in op aandacht-gesprekken

Aegon en TBWA zetten in op aandacht-gesprekken
  • Bureaus
  • 26 jan 2016 @ 11:52
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsKlantenReclameMarketing

Verzekeraar Aegon is deze week gestart met zijn Aandacht-campagne op radio, televisie en online. Reclamebureau TBWA\Neboko ontwikkelde de campagne.

In deze campagne laten we zien dat mensen nauwelijks tijd besteden aan hun geldzaken. Ook al weet iedereen wel dat ze dat wel zouden moeten doen. Aegon begrijpt dit en biedt hulp in de vorm van een gratis Aandacht-gesprek.

Credits

Bureau: TBWA\Neboko
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
Regisseur: Allard van der Werff
Verantwoordelijk bij klant: Esther Oostrom, Otto van der Harst, Theo van Uffelen



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken