Gluren bij de buren: Duitse Reclamefilmprijs 2024
- Bureaus
- 21 mrt 2024 @ 09:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Commercials
- 21 mrt 2024 @ 09:00
- Nanny Kuilboer
De Duitse reclame-oscars zijn uitgereikt en Hornbach wint in de ‘koningsdiscipline’, meldt marketingsite Horizont.de.
De Hornbach-commercial Lass die Natur mal machen (headerbeeld) van Heimat TBWA en Czar Film wint in de categorie Beste Reclamefilm en is geen onbekende voor ons Nederlanders. Deze commercial won overigens ook in de categorie Sound Design. Er was slechts één andere film die ook dubbel in de prijzen viel en ook hier zijn de afzenders Hornbach en Heimat TBWA: Quadratmeter, geproduceerd door Tony Petersen Film:
Andere prijswinnaars:
Burger King met Xmas Hangover (categorie: Script, Productie: Erste Liebe, bureau: Grabarz & Partner)
Hyundai met How far we've come (categorie: Kostuum, productie: Bonaparte, bureau: Jung von Matt)
O2 x Sebastian Steudtner met The Wave (categorie: Compositie, productie: BWGTBLD, bureau: Serviceplan)
Procter & Gamble met Lust auf Zukunft (categorie: Camera, productie: Oh, jongen, bureau: Bär Tiger Wolf)
Lidl met The Magic of Special Moments (categorie: Animatie, productie: Zauberberg, postproductie: bEpic, bureau: BBDO)
Kia met Icons (categorie: VFX, productie: Stink, postproductie: Katalyst, bureau: Innocean)
BMW met Father & Son (categorie: Montage, productie: Iconoclast, bureau: The Game Group/Jung von Matt)
De speciale Mediaprijs werd gewonnen door McDonald's, de Duitse Gehandicaptensportvereniging, bureau Jung von Matt en productiebedrijf Sterntag met We the (In)Visible:
Het jonge talent Sinan Sevinc van de Filmacademie van Baden-Württemberg maakte indruk met zijn commercial voor persbureau Associated Press: Split Second:
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
Laatste Nieuws
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
- Ici Paris XL kiest aidem agency als... 30-04-2025
- Hoofdrol voor bouwstenen in nieuwe... 30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management