Gluren bij de buren: Duitse Reclamefilmprijs 2024
- Bureaus
- 21 mrt 2024 @ 09:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Commercials
- 21 mrt 2024 @ 09:00
- Nanny Kuilboer
De Duitse reclame-oscars zijn uitgereikt en Hornbach wint in de ‘koningsdiscipline’, meldt marketingsite Horizont.de.
De Hornbach-commercial Lass die Natur mal machen (headerbeeld) van Heimat TBWA en Czar Film wint in de categorie Beste Reclamefilm en is geen onbekende voor ons Nederlanders. Deze commercial won overigens ook in de categorie Sound Design. Er was slechts één andere film die ook dubbel in de prijzen viel en ook hier zijn de afzenders Hornbach en Heimat TBWA: Quadratmeter, geproduceerd door Tony Petersen Film:
Andere prijswinnaars:
Burger King met Xmas Hangover (categorie: Script, Productie: Erste Liebe, bureau: Grabarz & Partner)
Hyundai met How far we've come (categorie: Kostuum, productie: Bonaparte, bureau: Jung von Matt)
O2 x Sebastian Steudtner met The Wave (categorie: Compositie, productie: BWGTBLD, bureau: Serviceplan)
Procter & Gamble met Lust auf Zukunft (categorie: Camera, productie: Oh, jongen, bureau: Bär Tiger Wolf)
Lidl met The Magic of Special Moments (categorie: Animatie, productie: Zauberberg, postproductie: bEpic, bureau: BBDO)
Kia met Icons (categorie: VFX, productie: Stink, postproductie: Katalyst, bureau: Innocean)
BMW met Father & Son (categorie: Montage, productie: Iconoclast, bureau: The Game Group/Jung von Matt)
De speciale Mediaprijs werd gewonnen door McDonald's, de Duitse Gehandicaptensportvereniging, bureau Jung von Matt en productiebedrijf Sterntag met We the (In)Visible:
Het jonge talent Sinan Sevinc van de Filmacademie van Baden-Württemberg maakte indruk met zijn commercial voor persbureau Associated Press: Split Second:
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ‘Digitaal knooppunt’ maakt... 31-10-2024
- De toenemende groei van podcasts en... 30-10-2024
- ANWB zet captcha in bij... 29-10-2024
- Gouden Zaag 2024 van start25-10-2024
- Campagne Vlinderziekte moet... 24-10-2024
- [mediabazen] KINESSO: Wouter Moen24-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing