KPN-kat Louis wordt bonuspapa

KPN-kat Louis wordt bonuspapa
  • Bureaus
  • 30 jul 2024 @ 07:00
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MarketingCampagnesCommercialsCreatie

In de nieuwe ‘Het hele huis happy'-campagne van KPN, ontwikkeld door Dentsu Creative Amsterdam, zegt KPN de chaos van het gezinsleven te omarmen, zoals de gezinsuitbreiding van kat Louis met drie rebelse kittens en moeder Lilly.

Robin Clements, Marketing Manager KPN: ‘Met deze campagne laat KPN, met een overkoepelende boodschap en een duidelijke centrale belofte zien dat wij met ons aanbod het hele huis happy krijgen. Of je nu op jezelf woont, opeens samenwoont met een vriend(in) en drie kittens, of zoals in mijn geval in een samengesteld gezin met twee honden.’

Beschuit met muisjes
Op de socials kwamen er de afgelopen tijd al echo’s en een gender reveal party voorbij en in de KPN Experience Stores werden de klanten getrakteerd op beschuit met muisjes. In de TVC zien we hoe de drie kittens het huis op stelten zetten en de TVC is ook los gedraaid voor TikTok. Ook zijn er meerdere Snapchat-filters gemaakt.
Eveline Rooders, account director Dentsu Creative: ‘Vanuit één boodschap, in dit geval “het hele huis happy” creëren we per kanaal de juiste middelen. Geen old school satéprikker, maar steeds andere creaties die het verhaal consistent tot leven brengen. Omdat we voor KPN zowel alle ATL-communicatie doen, als social media en creator collabs, ontstaat er een campagne die iedereen in huis kan waarderen.’



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken