KPN-kat Louis wordt bonuspapa
- Bureaus
- 30 jul 2024 @ 07:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MarketingCampagnesCommercialsCreatie
- 30 jul 2024 @ 07:00
- Nanny Kuilboer
In de nieuwe ‘Het hele huis happy'-campagne van KPN, ontwikkeld door Dentsu Creative Amsterdam, zegt KPN de chaos van het gezinsleven te omarmen, zoals de gezinsuitbreiding van kat Louis met drie rebelse kittens en moeder Lilly.
Robin Clements, Marketing Manager KPN: ‘Met deze campagne laat KPN, met een overkoepelende boodschap en een duidelijke centrale belofte zien dat wij met ons aanbod het hele huis happy krijgen. Of je nu op jezelf woont, opeens samenwoont met een vriend(in) en drie kittens, of zoals in mijn geval in een samengesteld gezin met twee honden.’
Beschuit met muisjes
Op de socials kwamen er de afgelopen tijd al echo’s en een gender reveal party voorbij en in de KPN Experience Stores werden de klanten getrakteerd op beschuit met muisjes. In de TVC zien we hoe de drie kittens het huis op stelten zetten en de TVC is ook los gedraaid voor TikTok. Ook zijn er meerdere Snapchat-filters gemaakt.
Eveline Rooders, account director Dentsu Creative: ‘Vanuit één boodschap, in dit geval “het hele huis happy” creëren we per kanaal de juiste middelen. Geen old school satéprikker, maar steeds andere creaties die het verhaal consistent tot leven brengen. Omdat we voor KPN zowel alle ATL-communicatie doen, als social media en creator collabs, ontstaat er een campagne die iedereen in huis kan waarderen.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- 'We zetten grote stappen in onze... 14-07-2025
- Fems On Fire doorbreekt stilte rond... 14-07-2025
- Breaker bevrijdt GIF-helden met... 14-07-2025
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers