TBWA\Neboko wint Ster Gouden Loeki 2015 met commercial Albert Heijn

TBWA\Neboko wint Ster Gouden Loeki 2015 met commercial Albert Heijn
  • Bureaus
  • 22 jan 2016 @ 15:05
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsCommercialsTelevisie

De winnaar van de Ster Gouden Loeki 2015 is ‘Meneer Van Dalen neemt afscheid’ van Albert Heijn. Het is de eerste keer in 21 jaar dat Albert Heijn er met de publieksprijs vandoor gaat. Adverteerder en reclamebureau TBWA\Neboko ontvingen de prijs uit handen van Sabine van Aken, communicatiedirecteur bij Ster.

Met 38 genomineerde commercials in 21 jaar Ster Gouden Loeki-jaarverkiezing is Albert Heijn recordhouder Gouden Loeki-nominaties. In 2008 heeft Ster Albert Heijn en de makers van de commercials rond de filiaalmanager daarom al een unieke, eervolle vermelding toegekend.

Sabine van Aken: 'Deze prijs is een eerbetoon aan reclame-icoon Meneer Van Dalen. Na 10 jaar campagne wint de commercial waarin Meneer Van Dalen afscheid neemt de allereerste Ster Gouden Loeki voor Albert Heijn. Hét bewijs dat het Nederlands publiek deze supermarktmanager in het hart gesloten heeft. Het is Albert Heijn en TBWA\Neboko van harte gegund dat ze deze nominatie hebben weten om te zetten in de Ster Gouden Loeki 2015.'

Top 5 Ster Gouden Loeki 2015

  1. Albert Heijn met ‘Meneer Van Dalen neemt afscheid’
  2. Wereld Natuur Fonds met ‘Aarde op 1’
  3. KPN met ‘Beeldbellen’
  4. Heineken met ‘Nature’s Wonder’
  5. Centraal Beheer Achmea met ‘Welkom’

     

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken