Vrumona kiest voor digitaal bureau DPDK
- Bureaus
- 14 jun 2016 @ 13:17
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - FoodDigitaalCreatieInteractie
- 14 jun 2016 @ 13:17
- Redactie Bureaus
Creatief digitaal bureau DPDK gaat werken voor Vrumona. Het Rotterdamse bureau zal voor de lancering van een nieuw product op de Nederlandse en Belgische markt creatief digitaal werk ontwikkelen in de vorm van een website. De lancering van het product vindt deze zomer plaats.
DPDK viel vorige maand nog in de prijzen met werk voor Sense.info tijdens de Dutch Interactive Awards 2016. Het full-service creatief bureau is verantwoordelijk voor de creatie, strategie, technologie en productie van interactieve belevenissen en creatieve digitale platformen. Klanten zijn onder meer Peugeot, Grolsch, Ikea en Nationale Nederlanden. Diverse awards staan in de prijzenkast, zoals FWA’s, DIA's, Lovies Awards, Spin Awards, CSS Design Awards en een nominatie voor FWA's Agency of the Year.
Sinds 1968 is Vrumona onderdeel van Heineken N.V. Vrumona is een frisdrank fabrikant, een innovatief bedrijf met een assortiment dat bestaat uit gezondere en dorstlessende frisdranken voor iedereen. Met een gevarieerd merkportfolio van krachtige klassiekers en innovatieve producten speelt Vrumona in op de veranderende wens van consumenten. Met merken als Pepsi, Royal Club, Sourcy en Crystal Clear is Vrumona een belangrijke speler in de frisdrankmarkt.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

