Eigen Fabrikaat brengt C&A na 3 jaar terug op tv

Eigen Fabrikaat brengt C&A na 3 jaar terug op tv
  • Bureaus
  • 8 sep 2016 @ 00:35
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameMerkenCommercialsCampagnes

Modeketen C&A is voor het eerst sinds drie jaar terug op televisie. Na de aftrap met de 'Back to School'-collectie gaan deze week twee commercials van start waarin de Denim-collectie centraal staat. Later volgen Dresses en Outerwear. Eigen Fabrikaat ontwikkelde de campagne specifiek voor de Nederlandse markt, met als afsluiter 'Natuurlijk, C&A'.

C&A, nog altijd met 132 filialen in heel het land, richt zich met de campagne op een bredere doelgroep en streeft naar een top-of-mind awareness bij de Nederlandse consument. Het moet (weer) een vanzelfsprekendheid zijn dat het retailmerk in de winkelstraat en online aanwezig is.

Peter Scholtens, creatief directeur van Eigen Fabrikaat, licht de insteek van de tv-commercials toe: 'We geven C&A weer een fris modegezicht, met 15 seconden mode-statements waarbij stijl en muziek lekker optellen.'

Naast tv-commercials worden ook online prerolls, (digitale) abri’s, radiocommercials en instore materiaal ingezet. Marijke de Gruyter is verantwoordelijk voor de regie en fotografie.

Credits

Klant: C&A Nederland
Bureau: Eigen Fabrikaat
Productiemaatschappij: New AMS
Fotograaf / regisseur: Marijke de Gruyter
Styling: Linda Gerritsen
Hair & Make-up: Ingrid Boekel



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken