Tele2 viert overdadig datagebruik

Tele2 viert overdadig datagebruik
  • Bureaus
  • 8 apr 2019 @ 13:01
  • 17002 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

In een nieuwe campagne van Tele2 staan online helden centraal: zij hebben het internet uitgespeeld. Verantwoordelijk bureau is Indie Amsterdam.

Volgens de telecomaanbieder zijn online helden de nieuwe wereldreizigers. Zij hebben alles gezien, alles gedaan en kennen iedereen. Voor de soundtrack van de campagne werkt Tele2 samen met producer Switch uit Los Angeles. De voice-over staat op naam van Sugacane, vermaard rapper uit Amsterdam in de jaren '90 en '00.

Muziek

Danielle Snoeij, head of brand & communication bij Tele2, laat weten: 'We laten met deze campagne zien dat het internet je iets moois kan opleveren, bijvoorbeeld in de vorm van skills en contacten. Muziek heeft altijd een belangrijke rol gespeeld in onze uitingen.'

Lode Schaeffer, creative director en eigenaar van Indie Amsterdam, voegt daaraan toe: 'Het past bij het merk Tele2 om overdadig gebruik van data te vieren. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.'

De campagne wordt uitgerold op tv, bioscoop, radio en out of home. Code D'Azur is verantwoordelijk voor de digitale doorvertaling ervan.

Credits:

Creative Agency: Indie Amsterdam

Verantwoordelijk Tele2: Leslie Hoogeveen, Danielle Snoeij, Margaret Kreuger

Producer: Robert Roosenstein

Soundtrack: Switch

Regie: Sharif Abdel Mawla

DOP: Daan Bukman

Productiemaatschappij: Bonkers | United

Editor: Brian Ent, Kapsalon

Grading: Laurens Orij, Crabsalad

Online campagne: Code D'Azur

Fotografie: Lois Cohen

Productiemaatschappij: Cake



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken