Tele2 viert overdadig datagebruik
- Bureaus
- 8 apr 2019 @ 13:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 8 apr 2019 @ 13:01
- Lucas Boon
In een nieuwe campagne van Tele2 staan online helden centraal: zij hebben het internet uitgespeeld. Verantwoordelijk bureau is Indie Amsterdam.
Volgens de telecomaanbieder zijn online helden de nieuwe wereldreizigers. Zij hebben alles gezien, alles gedaan en kennen iedereen. Voor de soundtrack van de campagne werkt Tele2 samen met producer Switch uit Los Angeles. De voice-over staat op naam van Sugacane, vermaard rapper uit Amsterdam in de jaren '90 en '00.
Muziek
Danielle Snoeij, head of brand & communication bij Tele2, laat weten: 'We laten met deze campagne zien dat het internet je iets moois kan opleveren, bijvoorbeeld in de vorm van skills en contacten. Muziek heeft altijd een belangrijke rol gespeeld in onze uitingen.'
Lode Schaeffer, creative director en eigenaar van Indie Amsterdam, voegt daaraan toe: 'Het past bij het merk Tele2 om overdadig gebruik van data te vieren. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.'
De campagne wordt uitgerold op tv, bioscoop, radio en out of home. Code D'Azur is verantwoordelijk voor de digitale doorvertaling ervan.
Credits:
Creative Agency: Indie Amsterdam
Verantwoordelijk Tele2: Leslie Hoogeveen, Danielle Snoeij, Margaret Kreuger
Producer: Robert Roosenstein
Soundtrack: Switch
Regie: Sharif Abdel Mawla
DOP: Daan Bukman
Productiemaatschappij: Bonkers | United
Editor: Brian Ent, Kapsalon
Grading: Laurens Orij, Crabsalad
Online campagne: Code D'Azur
Fotografie: Lois Cohen
Productiemaatschappij: Cake
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing