Tele2 viert overdadig datagebruik
- Bureaus
- 8 apr 2019 @ 13:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 8 apr 2019 @ 13:01
- Lucas Boon
In een nieuwe campagne van Tele2 staan online helden centraal: zij hebben het internet uitgespeeld. Verantwoordelijk bureau is Indie Amsterdam.
Volgens de telecomaanbieder zijn online helden de nieuwe wereldreizigers. Zij hebben alles gezien, alles gedaan en kennen iedereen. Voor de soundtrack van de campagne werkt Tele2 samen met producer Switch uit Los Angeles. De voice-over staat op naam van Sugacane, vermaard rapper uit Amsterdam in de jaren '90 en '00.
Muziek
Danielle Snoeij, head of brand & communication bij Tele2, laat weten: 'We laten met deze campagne zien dat het internet je iets moois kan opleveren, bijvoorbeeld in de vorm van skills en contacten. Muziek heeft altijd een belangrijke rol gespeeld in onze uitingen.'
Lode Schaeffer, creative director en eigenaar van Indie Amsterdam, voegt daaraan toe: 'Het past bij het merk Tele2 om overdadig gebruik van data te vieren. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.'
De campagne wordt uitgerold op tv, bioscoop, radio en out of home. Code D'Azur is verantwoordelijk voor de digitale doorvertaling ervan.
Credits:
Creative Agency: Indie Amsterdam
Verantwoordelijk Tele2: Leslie Hoogeveen, Danielle Snoeij, Margaret Kreuger
Producer: Robert Roosenstein
Soundtrack: Switch
Regie: Sharif Abdel Mawla
DOP: Daan Bukman
Productiemaatschappij: Bonkers | United
Editor: Brian Ent, Kapsalon
Grading: Laurens Orij, Crabsalad
Online campagne: Code D'Azur
Fotografie: Lois Cohen
Productiemaatschappij: Cake
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
- ANWB Private Lease en Marktplaats winnen bij ADCE in Barcelona
- Artis viert duisternis met campagne ‘Donker in Artis’
- Neople wint publieksprijs bij Deloitte Rising Star 2025
Laatste Nieuws
- Nominaties Gouden Zaag 2025 bekend24-11-2025
- Koepelcampagne bundelt strijd tegen... 24-11-2025
- Perk lanceert rebrand en... 24-11-2025
- Nieuwe Belgische campagne tegen... 24-11-2025
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

