FX Agency focust op corporate communicatie
- Bureaus
- 15 okt 2019 @ 13:02
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Strategie
- 15 okt 2019 @ 13:02
- Sjaak Hoogkamer
Het Utrechtse bureau FX bestaat tien jaar en verandert haar naam in FX Agency. Naast een nieuw logo en nieuwe naam komt het bureau met een nieuwe positionering met een focus op corporate communicatie.
Na tien jaar heeft het bureau naar eigen zeggen haar plek in het bureaulandschap gevonden en kan het concreet benoemen waar haar kwaliteiten liggen: technologische innovaties, interactieve events en interne content & campagnes. De nieuwe positionering richt zich op het centraal stellen van de interne organisatie als middel voor duurzame groei. ‘De toekomst van een bedrijf wordt bepaald door haar mensen, ‘zegt creatief directeur John van de Vorstenbosch. ‘Zij zijn de ambassadeurs. Zij beslissen of ze aan boord zijn of niet. Wat ons betreft verdient een interne medewerker net zulke goede communicatie als hij/zij buiten de organisatie tegenkomt.’
Met de transformatie naar FX Agency nemen we onze plaats in binnen de gevestigde bureaus en willen we beter vindbaar zijn voor potentiële klanten.
De reden voor de nieuwe naam is volgens Vorstenbosch dat meer partijen de naam FX voeren. ‘Met de transformatie naar FX Agency nemen we onze plaats in binnen de gevestigde bureaus en willen we beter vindbaar zijn voor potentiële klanten.’
F X Agency maakt werk voor onder meer KLM, Bol.com, Deloitte, ING, Philips en Aegon.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation