FX Agency focust op corporate communicatie

  • Bureaus
  • 15 okt 2019 @ 13:02
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Strategie

Het Utrechtse bureau FX bestaat tien jaar en verandert haar naam in FX Agency. Naast een nieuw logo en nieuwe naam komt het bureau met een nieuwe positionering met een focus op corporate communicatie.

Na tien jaar heeft het bureau naar eigen zeggen haar plek in het bureaulandschap gevonden en kan het concreet benoemen waar haar kwaliteiten liggen: technologische innovaties, interactieve events en interne content & campagnes. De nieuwe positionering richt zich op het centraal stellen van de interne organisatie als middel voor duurzame groei. ‘De toekomst van een bedrijf wordt bepaald door haar mensen, ‘zegt creatief directeur John van de Vorstenbosch. ‘Zij zijn de ambassadeurs. Zij beslissen of ze aan boord zijn of niet. Wat ons betreft verdient een interne medewerker net zulke goede communicatie als hij/zij buiten de organisatie tegenkomt.’

Met de transformatie naar FX Agency nemen we onze plaats in binnen de gevestigde bureaus en willen we beter vindbaar zijn voor potentiële klanten.

De reden voor de nieuwe naam is volgens  Vorstenbosch dat meer partijen de naam FX voeren. ‘Met de transformatie naar FX Agency nemen we onze plaats in binnen de gevestigde bureaus en willen we beter vindbaar zijn voor potentiële klanten.’

F X Agency maakt werk voor onder meer KLM, Bol.com, Deloitte, ING, Philips en Aegon.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken