FX Agency focust op corporate communicatie
- Bureaus
- 15 okt 2019 @ 13:02
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Strategie
- 15 okt 2019 @ 13:02
- Sjaak Hoogkamer
Het Utrechtse bureau FX bestaat tien jaar en verandert haar naam in FX Agency. Naast een nieuw logo en nieuwe naam komt het bureau met een nieuwe positionering met een focus op corporate communicatie.
Na tien jaar heeft het bureau naar eigen zeggen haar plek in het bureaulandschap gevonden en kan het concreet benoemen waar haar kwaliteiten liggen: technologische innovaties, interactieve events en interne content & campagnes. De nieuwe positionering richt zich op het centraal stellen van de interne organisatie als middel voor duurzame groei. ‘De toekomst van een bedrijf wordt bepaald door haar mensen, ‘zegt creatief directeur John van de Vorstenbosch. ‘Zij zijn de ambassadeurs. Zij beslissen of ze aan boord zijn of niet. Wat ons betreft verdient een interne medewerker net zulke goede communicatie als hij/zij buiten de organisatie tegenkomt.’
Met de transformatie naar FX Agency nemen we onze plaats in binnen de gevestigde bureaus en willen we beter vindbaar zijn voor potentiële klanten.
De reden voor de nieuwe naam is volgens Vorstenbosch dat meer partijen de naam FX voeren. ‘Met de transformatie naar FX Agency nemen we onze plaats in binnen de gevestigde bureaus en willen we beter vindbaar zijn voor potentiële klanten.’
F X Agency maakt werk voor onder meer KLM, Bol.com, Deloitte, ING, Philips en Aegon.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Philips leert kinderen repareren met... 23-12-2025
- Fashion statement tegen Cobra-vuurwerk22-12-2025
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

