Mooi Parfumerie kiest voor Fel
- Bureaus
- 11 dec 2019 @ 10:27
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - KlantenRetail
- 11 dec 2019 @ 10:27
- Redactie Bureaus
Creatief bureau Fel Amsterdam gaat aan de slag met de ontwikkeling van social content strategie en creatie voor Mooi Parfumerie.
Het bureau neemt de verantwoordelijkheid voor het ontwikkelen van de social paid performance campagnes en online activaties op alle social media-kanalen van het parfumeriemerk.
Miquel van Landsveld, marketing manager bij Mooi Parfumerie, laat weten: 'Fel is echt een social media bureau: enthousiast, gedreven en creatief. We hebben er vertrouwen in dat Fel er alles aan doet om Mooi nóg mooier te maken.'
Fel, dat deel uitmaakt van Altavia Sumis, specialiseert zicht met name in de ontwikkeling van social brand experiences in de retailsector.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

