Cathay Pacific kiest Lewis

  • Bureaus
  • 20 jan 2020 @ 09:46
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenPR

Luchtvaartmaatschappij Cathay Pacific heeft gekozen voor Lewis als PR-bureau in de Benelux.

Lewis gaat aan de slag met een PR-campagne voor het genereren van merkbekendheid. De brand story van Cathay Pacific moet hierin centraal staan: reizen met de luchtvaartmaatschappij is 'een ervaring'. De samenwerking bevat daarnaast een 'corporate communicatie en issues management'-aspect.

Mayen van Luttikhuizen, marketing & PR coördinator Benelux bij Cathay Pacific, zegt: 'Onze keuze is op Lewis gevallen vanwege hun creatieve aanpak die goed aansluit bij onze business- en marketingplannen voor 2020. Ook raakten we overtuigd door de energie en het enthousiasme vanuit het Lewis-team.'

Vera Kops, vice president van Lewis Nederland, voegt toe: 'Cathay Pacific is een mooie, innovatieve partij die zich ook nog eens maatschappelijk betrokken voelt. Aan ons de taak om de mooie verhalen van dit bedrijf te delen met een extern publiek. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken