Cathay Pacific kiest Lewis
- Bureaus
- 20 jan 2020 @ 09:46
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - KlantenPR
- 20 jan 2020 @ 09:46
- Redactie Bureaus
Luchtvaartmaatschappij Cathay Pacific heeft gekozen voor Lewis als PR-bureau in de Benelux.
Lewis gaat aan de slag met een PR-campagne voor het genereren van merkbekendheid. De brand story van Cathay Pacific moet hierin centraal staan: reizen met de luchtvaartmaatschappij is 'een ervaring'. De samenwerking bevat daarnaast een 'corporate communicatie en issues management'-aspect.
Mayen van Luttikhuizen, marketing & PR coördinator Benelux bij Cathay Pacific, zegt: 'Onze keuze is op Lewis gevallen vanwege hun creatieve aanpak die goed aansluit bij onze business- en marketingplannen voor 2020. Ook raakten we overtuigd door de energie en het enthousiasme vanuit het Lewis-team.'
Vera Kops, vice president van Lewis Nederland, voegt toe: 'Cathay Pacific is een mooie, innovatieve partij die zich ook nog eens maatschappelijk betrokken voelt. Aan ons de taak om de mooie verhalen van dit bedrijf te delen met een extern publiek. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Reckitt kiest WPP Media voor... 07-11-2025
- DA kiest Zuiver Group als nieuwe... 07-11-2025
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

