Cathay Pacific kiest Lewis
- Bureaus
- 20 jan 2020 @ 09:46
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - KlantenPR
- 20 jan 2020 @ 09:46
- Redactie Bureaus
Luchtvaartmaatschappij Cathay Pacific heeft gekozen voor Lewis als PR-bureau in de Benelux.
Lewis gaat aan de slag met een PR-campagne voor het genereren van merkbekendheid. De brand story van Cathay Pacific moet hierin centraal staan: reizen met de luchtvaartmaatschappij is 'een ervaring'. De samenwerking bevat daarnaast een 'corporate communicatie en issues management'-aspect.
Mayen van Luttikhuizen, marketing & PR coördinator Benelux bij Cathay Pacific, zegt: 'Onze keuze is op Lewis gevallen vanwege hun creatieve aanpak die goed aansluit bij onze business- en marketingplannen voor 2020. Ook raakten we overtuigd door de energie en het enthousiasme vanuit het Lewis-team.'
Vera Kops, vice president van Lewis Nederland, voegt toe: 'Cathay Pacific is een mooie, innovatieve partij die zich ook nog eens maatschappelijk betrokken voelt. Aan ons de taak om de mooie verhalen van dit bedrijf te delen met een extern publiek. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Refurbed met Counter in zee19-09-2025
- Kansspelautoriteit waarschuwt... 18-09-2025
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes