Sarah Valkering nieuwe managing partner van de Reputatiegroep

Sarah Valkering nieuwe managing partner van de Reputatiegroep
  • Bureaus
  • 18 jan 2024 @ 11:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • BrandingPR

Adviesbureau de Reputatiegroep heeft Sarah Valkering (39) per 1 januari 2024 benoemd tot managing partner. In haar nieuwe functie maakt ze onderdeel uit van het dagelijks bestuur van de groep.

Ze volgt Arjan Hoek (58) op, die het bureau samen met Paul Stamsnijder de afgelopen vijftien jaar wist uit te bouwen tot autoriteit op het gebied van reputatievraagstukken in Nederland. Valkering is sinds 2019 verbonden aan de Reputatiegroep, waarvan sinds 2022 als partner.  

Arjan Hoek heeft de Reputatiegroep de afgelopen jaren met oprichter Paul Stamsnijder uit weten te bouwen tot een bloeiend bureau met 24 medewerkers, dat naar eigen zeggen door een grote diversiteit aan opdrachtgevers wordt gevonden. Hoek blijft verbonden aan de Reputatiegroep als partner. De overdracht biedt hem alle ruimte om zijn praktijk op het gebied van positionering, stakeholdermanagement, mediarelaties en communicatiestrategie de komende jaren verder uit te bouwen.

Sarah Valkering (foto) zal met Stamsnijder de dagelijkse leiding op zich nemen van het bureau, daarnaast blijft ze betrokken bij opdrachtgevers. Valkering heeft vijftien jaar ervaring als strategisch adviseur aan bureauzijde, waarvan de afgelopen twee jaar als partner bij de Reputatiegroep. Ze gaf leiding aan tientallen toonaangevende projecten op het gebied van communicatiestrategie, issuemanagement en overnames in de retail, food, zorg en duurzame economie. In haar nieuwe rol wil Valkering de Reputatiegroep klaar maken voor een volgende fase. Doel is om te groeien, zodat het bureau straks nog meer impact kan maken voor opdrachtgevers en met collega’s. 'Nieuw leiderschap is een belangrijk thema bij onze klanten, nu organisaties dagelijks worden geconfronteerd met sterk uiteenlopende visies en belangen van hun stakeholders. Met de benoeming van Sarah brengen we dat in de praktijk', licht Hoek toe. 'Zij beschikt over alle competenties en pit om samen met Paul de Reputatiegroep naar de volgende fase te brengen. Ik ben graag onderdeel van dat volgende hoofdstuk en blij met de ruimte om mij vanaf nu weer volledig op het belangrijke werk voor klanten te richten.'

Valkering over deze stap: 'Het is een mooie kans om vanuit de dagelijkse leiding verder te mogen bouwen aan de Reputatiegroep. Veel organisaties zijn zoekende in deze tijden van grote transities. Een goede reputatie kun je in onze visie niet kopen, maar alleen verdienen door zo goed mogelijk tegemoet te komen aan de verwachtingen van een brede groep stakeholders. Wij bieden opdrachtgevers houvast met onderzoek, strategieontwikkeling en advies op het gebied van stakeholdermanagement en communicatie. Daar is ontzettend veel in te doen. Ik kijk ernaar uit om het bureau verder te ontwikkelen samen met de andere collega’s.'
(PvWK)

Over de Reputatiegroep
'De Reputatiegroep helpt opdrachtgevers bij maatschappelijke vraagstukken op het snijvlak van strategie, positionering en communicatie. Het bureau geeft organisatie houvast in tijden van grote transities. Met advies, onderzoek en strategieontwikkeling wil de Reputatiegroep een positieve bijdrage leveren aan een open, duurzame en gezonde samenleving.'

(bron: DR)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken