Sarah Valkering nieuwe managing partner van de Reputatiegroep

- Bureaus
- 18 jan 2024 @ 11:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - BrandingPR
- 18 jan 2024 @ 11:30
- Peter van Woensel Kooy
Adviesbureau de Reputatiegroep heeft Sarah Valkering (39) per 1 januari 2024 benoemd tot managing partner. In haar nieuwe functie maakt ze onderdeel uit van het dagelijks bestuur van de groep.
Ze volgt Arjan Hoek (58) op, die het bureau samen met Paul Stamsnijder de afgelopen vijftien jaar wist uit te bouwen tot autoriteit op het gebied van reputatievraagstukken in Nederland. Valkering is sinds 2019 verbonden aan de Reputatiegroep, waarvan sinds 2022 als partner.
Arjan Hoek heeft de Reputatiegroep de afgelopen jaren met oprichter Paul Stamsnijder uit weten te bouwen tot een bloeiend bureau met 24 medewerkers, dat naar eigen zeggen door een grote diversiteit aan opdrachtgevers wordt gevonden. Hoek blijft verbonden aan de Reputatiegroep als partner. De overdracht biedt hem alle ruimte om zijn praktijk op het gebied van positionering, stakeholdermanagement, mediarelaties en communicatiestrategie de komende jaren verder uit te bouwen.
Sarah Valkering (foto) zal met Stamsnijder de dagelijkse leiding op zich nemen van het bureau, daarnaast blijft ze betrokken bij opdrachtgevers. Valkering heeft vijftien jaar ervaring als strategisch adviseur aan bureauzijde, waarvan de afgelopen twee jaar als partner bij de Reputatiegroep. Ze gaf leiding aan tientallen toonaangevende projecten op het gebied van communicatiestrategie, issuemanagement en overnames in de retail, food, zorg en duurzame economie. In haar nieuwe rol wil Valkering de Reputatiegroep klaar maken voor een volgende fase. Doel is om te groeien, zodat het bureau straks nog meer impact kan maken voor opdrachtgevers en met collega’s. 'Nieuw leiderschap is een belangrijk thema bij onze klanten, nu organisaties dagelijks worden geconfronteerd met sterk uiteenlopende visies en belangen van hun stakeholders. Met de benoeming van Sarah brengen we dat in de praktijk', licht Hoek toe. 'Zij beschikt over alle competenties en pit om samen met Paul de Reputatiegroep naar de volgende fase te brengen. Ik ben graag onderdeel van dat volgende hoofdstuk en blij met de ruimte om mij vanaf nu weer volledig op het belangrijke werk voor klanten te richten.'
Valkering over deze stap: 'Het is een mooie kans om vanuit de dagelijkse leiding verder te mogen bouwen aan de Reputatiegroep. Veel organisaties zijn zoekende in deze tijden van grote transities. Een goede reputatie kun je in onze visie niet kopen, maar alleen verdienen door zo goed mogelijk tegemoet te komen aan de verwachtingen van een brede groep stakeholders. Wij bieden opdrachtgevers houvast met onderzoek, strategieontwikkeling en advies op het gebied van stakeholdermanagement en communicatie. Daar is ontzettend veel in te doen. Ik kijk ernaar uit om het bureau verder te ontwikkelen samen met de andere collega’s.'
(PvWK)
Over de Reputatiegroep
'De Reputatiegroep helpt opdrachtgevers bij maatschappelijke vraagstukken op het snijvlak van strategie, positionering en communicatie. Het bureau geeft organisatie houvast in tijden van grote transities. Met advies, onderzoek en strategieontwikkeling wil de Reputatiegroep een positieve bijdrage leveren aan een open, duurzame en gezonde samenleving.'
(bron: DR)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- mediarelaties
- positionering
- stakeholdermanagement
- diversiteit
- Paul Stamsnijder
- promotie
- praktijk
- Sarah Valkering
- oprichter
- communicatiestrategie
- volgende fase
- reputatie
- Arjan Hoek
- opdrachtgever
- Reputatiegroep
- PR
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
- Artis viert duisternis met campagne ‘Donker in Artis’
- Neople wint publieksprijs bij Deloitte Rising Star 2025
- ANWB Private Lease en Marktplaats winnen bij ADCE in Barcelona
Laatste Nieuws
- Nominaties Gouden Zaag 2025 bekend24-11-2025
- Koepelcampagne bundelt strijd tegen... 24-11-2025
- Perk lanceert rebrand en... 24-11-2025
- Nieuwe Belgische campagne tegen... 24-11-2025
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

