Basic-Fit: terug naar de sportschool
- Bureaus
- 27 aug 2020 @ 11:25
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 27 aug 2020 @ 11:25
- Lucas Boon
Veel mensen zien naar de sportschool gaan nog als 'een moetje'. Een nieuwe internationale campagne van fitnessketen Basic-Fit moet daar verandering in brengen.
De campagne is ontwikkeld door Achtung mcgarrybowen in samenwerking met Big Shots en wordt uitgerold in Nederland, België, Frankrijk, Luxemburg en Spanje. In deze landen beschikt Basic-Fit in totaal over 828 sportscholen. Naast televisie is de campagne te zien en horen op tv, radio, digital out of home en online video.
Naar de sportschool gaan is vooral leuk en gezond, zeker in deze tijden van crisis, zo luidt het credo van de campagne. Sinds juni zijn de sportscholen in Nederland weer open. Erica van Vonderen Hahn, marketing & e-commerce director bij Basic-Fit, zegt: 'Veel mensen hebben een beetje aanmoediging om weer terug te keren naar hun gezonde routines. Aan ons de taak om hen te helpen sportgewoontes te ontwikkelen die goed aanvoelen. Zeker in een tijd waarin het belangrijk is om fit en gezond te blijven, willen we laten zien dat we voor al onze sporters zijn en hoe ons product hen kan helpen weer aan de slag te gaan.'
Bekijk de tv-commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

